وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات زیبای عارفانه خرداد 92

جملات زیبای عارفانه خرداد 92

در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی

 مرگ مرا ماتم و غم نمیگیرد کسی …

رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن

 یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی….!

جملات زیبای عارفانه خرداد 92


ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت


ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت


ای کاش یکی می آمد و غم ها را


از قلب اهالی زمین برمیداشت….



جملات زیبای عارفانه خرداد 92


آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند

اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست



جملات زیبای عارفانه خرداد 92




برهنه می آئیم

 برهنه می میریم

با این همه عریانی

هنوز قلب هیچکس پیدا نیست




جملات زیبای عارفانه خرداد 92



آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته‌ای

از این آشفته‌ام که دیگر نمی‌توانم تو را باور کنم …




جملات زیبای عارفانه خرداد 92




چشم هایم را به بیمارستان می برم…

نمی دانم چه مرگشان شده!

هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…




جملات زیبای عارفانه خرداد 92



نقاش نیستم

 ولی دلم برایت پر می کشد…




جملات زیبای عارفانه خرداد 92




از گندم پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت زرد شد!

از گل پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت سرخ شد!

از یخ پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت آب شد!

از من پرسیدند عشقت کیه؟

با افتخار گفتم عشقم کسی است که داره این اس ام اس رو میخونه!



جملات زیبای عارفانه خرداد 92




وقتی تنهاییم دنبال یک دوست میگردیم

وقتی پیدایش کردیم دنبال عیب هایش میگردیم

و وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هایمان با او می افتیم و باز تنهاییم!



جملات زیبای عارفانه خرداد 92




عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه

 اولش قشنگ و بعد همش گریه زاریه !

وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن

 چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟




جملات زیبای عارفانه خرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.