وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392

اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392



فالگیر

دو خط جدا از هم را نشانم داد

دستم را مشت می کنم

بگو که به هم می رسیم . . .

اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392




سکوتم را ترجمه نکن...


چشمهایم به زبان تو سخن می گویند...


نگاه کن...



اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392



صدای تو کیلومترها سیم را به آتش می کشد

از گوش تا سینه ی من یک و نیم وجب که بیشتر فاصله نیست...!!

هر شب به خواب هایم بیا تا عکس مان هی به هم شبیه تر شود...



اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392




میسوزم به حال دلـــــــــــــــــــم....

سالهاست

آرزوهـــــــــــــایش

بی جـــــــــــــواب مانده!!!!



اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392





عزیزم !

زندگی من به اندازه ی کافی شبیه فیلم های هندی بی سرو ته هست !

تو دیگر پشت درخت های تقدیر و حادثه پنهان نشو !!!



اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392





سر به گوش من بگذار و آرام بگو :

دوستت دارم !!

از چه میترسی؟

فردا دوباره میتوانی انکار کنی......




اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392





کاش عشقـــمان ...دو طرفه بود !!

 حالا یک طرفه است !

بر من خرده مگیر !

راه برگشتـــــی ندارم ..

باید تا ته خط بروم !



اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392





دعای قاصدک ها خوشبختی انسانهاست

برایت یک دنیا قاصدک آرزو می کنم



اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392





در موازی آهن پاره ها ....

در دست تعمیر ست قلب من ....

ورود ممنوع ! ...



اس ام اس عاشقانه جالب خرداد ماه سال 1392

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.