وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات عاشقانه دیدار 92

جملات عاشقانه دیدار 92

یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود

روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست

 به فدایت که آن هم گرفتار تو بود
  

جملات عاشقانه دیدار 92



خداوندا تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری

 شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن . . .



جملات عاشقانه دیدار 92



سوگند به زیبائی چشم هایت

و به ریزش همیشگی اشکهایم

 که من به خیال تو بودن نیز قانعم

 خیالت را از من نگیر که خیالت

 مهربان ترین تصویر جهان است




جملات عاشقانه دیدار 92



دل من در طلب روی تو ای مونس جان

 خاک راهیست که در دست نسیم افتاده است



جملات عاشقانه دیدار 92



تو طراوت بهاران ، تو سخاوت زمینی

 در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی



جملات عاشقانه دیدار 92



می دونید بهترین دوست کیه اونی که اولین قطره اشکو می بینه

 دومی اش رو پاک میکنه و سومی اش را تبدیل به خنده میکنه




جملات عاشقانه دیدار 92



کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم

ماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی



جملات عاشقانه دیدار 92



من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس

بند, بندم همه در حسرت یک پرواز است

من به پرواز نمی اندیشم به تو می اندیشم

که زیباتر از اندیشه یک پرواز است



جملات عاشقانه دیدار 92



دلم مثل تک ستاره ی آسمان ابری گرفته به یاد روزهای خوش ندیده



جملات عاشقانه دیدار 92



دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

 دل من خسته از این دست به دعاها مردن

 همه آرزو ها با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه



جملات عاشقانه دیدار 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.