وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه

لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !

  

جملات عاشقانه


بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه



جملات عاشقانه



اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .




جملات عاشقانه


غمگین تر از همیشه تو را بوس میکنم

این لحظه را به عشق شما بوس میکنم

اینقدر عاشقانه دلم تنگ میشود

گاهی تو را شبیه خدا بوس میکنم



جملات عاشقانه



گفته بودی که شوم مست و دو بوست بدهم

زیر پل ماچ به آن لپ ملوست بدهم

آتش دیر مغان شعله کشد از لب تو

گرچه جزغاله شوم یکسره بوست بدهم



جملات عاشقانه



نیست در این گفته من سوسه ای

 گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسهء دیگر سر آن مینهم

لحظه دیگر به تو پس میدهم



جملات عاشقانه



گفته بودم که اگر بوسه دهی،توبه کنم

که دگر باره ازین خطاها نکنم

بوسه دادی،چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه ی بیجا نکنم



جملات عاشقانه



دیگه بوسه قدقن

ماچ و عشوه قدغن

توی عمق فاجعه

رفتن بی جا قدغن

جمع دو تایی ما

باشه به هر جا قدغن




جملات عاشقانه



عجب لبی ! شکرستان که گفته اند ، اینست

چه بوسه ! قند فراوان که گفته اند اینست

به بوسه حکم وصال مرا امضا کن

که آن نگین سلیمان که گفته اند اینست




جملات عاشقانه



به چیـن زلف تـوشا نه کشیــدم

دمادم ازرخ تــو بــوســه چیدم

من از بــــاغ رخـت صـــد لالـه چیـــد م

تو خواب بودی و من سرمست زعشقت



جملات عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.