وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه غم و غصه

اس ام اس عاشقانه غم و غصه

دیرگاهیست که تنها شده ام

 قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است

 باز هم قسمت غمها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

 تا نبینم که چه تنها شده ام

  

 
اس ام اس عاشقانه غم و غصه


ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم



اس ام اس عاشقانه غم و غصه


اگر کسی دلت رو شکست صداشو در نیار

چون دلش میشکنه

 صداش در میاد



اس ام اس عاشقانه غم و غصه


سوگند به زیبایی چشم هایت و به ریزش همیشگی اشک هایم

که من به خیال با تو بودن نیز قانعم

 پس خیالت را از من نگیر

که خیالت مهربانترین تصویر دنیاست



اس ام اس عاشقانه غم و غصه


من به خود می بالم که در این قصر یخی

 دوستی دارم که دلش آیینه ی خورشید



اس ام اس عاشقانه غم و غصه



هدیه ای که برای تولد من آورده بود یک تابلو بود

که با خط درشت رویش نوشته بود :

زندگی پوچ و بی معناست

 در صورتی که او همیشه به من می گفت : تو تموم زندگی منی !



اس ام اس عاشقانه غم و غصه



تا دنیا دنیاست بمون کنارم

 من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم

 تا دنیا دنیاست دل من فداته

 اول دلی که عاشقه خنده هاته



اس ام اس عاشقانه غم و غصه



یادمه که همیشه میگفتی :

 برو من همیشه پشتت هستم

 ولی هیچ وقت فکر اون خنجر که پشتت قایم کرده بودی رو نمیکردم !



اس ام اس عاشقانه غم و غصه


اگر می خواهی در زندگی خوشبخت باشی

 هرگز به بدبختی کسی نخند


اس ام اس عاشقانه غم و غصه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.