وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه 1392

اس ام اس عاشقانه 1392

اى کاش بر قبرت حرم سازیم امامم

بر گنبدش پرچم بیافرازیم امامم

آییم پابوس و تو را زوّار گردیم

ما بى کسان هم لایق دیدار گردیم

  
  
اس ام اس عاشقانه 1392



باقر از فرط غمت افسرده گشتیم

از غصه جانسوز تو پژمرده گشتیم

هر شیعه در دل حجله داغ تو بسته

سنگینى داغت دل ما را شکسته



اس ام اس عاشقانه 1392



بود اندر خاطرش آلاله‏ها

آخرین ساعات عمر لاله‏ها

در نگاه آخر پور حسین

موج می‏زد کربلاى شور و شین



اس ام اس عاشقانه 1392



گاه قلبش از غم، آتش مى‏گرفت

گاه زهر کین حیاتش مى‏گرفت

اشکهاى سرخ امانش را گرفت

ذره ذره داغ جانش را گرفت



اس ام اس عاشقانه 1392



علم نهانى ز گلستان تو

پیر خرد طفل دبستان تو

هر نفست باغ گلى از کمال

هر سخنت پاسخ صدها سوال



اس ام اس عاشقانه 1392



ای دل، دل سودا زده، سامانم کـو؟

 ای کالبد تهی شده جـــــــانم کـو؟

امـــروز که از همیشه مشتاق ترم

 ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟



اس ام اس عاشقانه 1392



نسبت به تو حس کور میـلی دارم

دور و بـــــــر خود هـــزار لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم شما هم نفروش

 چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .




اس ام اس عاشقانه 1392



مــــارا نکشان به سوی لبهای خودت

بر گـــــرد برو بخواب در جـــــای خودت

می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست

 امـــــا همه ی عــواقبش پــــای خودت . . .



اس ام اس عاشقانه 1392



از بس که درون سـیـنـ ـه تنهـا مـــانده

 در مـــانده ا م از دست دل وا مـانده

در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست

 آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟




اس ام اس عاشقانه 1392



ماهی تو، که بربام شکوه آمده است

 آیینه ز دستت به ستوه آمده است

خورشید اگر گرم تماشای تو نیست

 دلگیر نشو ز پشت کـوه آمده است



اس ام اس عاشقانه 1392


یک پلک زدن فاصله از تو تا من

 باید بزنیـــم پلک یا تو یا من

هر چند که گفتند گناه است این کار

 اما تو یکی بزن گناهش با من . . .



اس ام اس عاشقانه 1392

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.