وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه تنها بودن

اس ام اس عاشقانه تنها بودن

هرکس به میزانی که “تنهایی” نیاز دارد

عظمت دارد و بی نیاز تر است

  

   اس ام اس عاشقانه تنها بودن
 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

 با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض “تنهایی” من

 وابستگی ام را به تو باور کردم



اسمس عاشقانه تنها بودن



من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی

 ولی بی دوست میمیرم در این مرداب “تنهایی”



اس ام اس عاشقانه تنها بودن



وصال در عشق بس چه دارد حیرانی

 من نگویم رسیدم به وصال

 اما دیده ام ناله ی عاشقی در “تنهایی”

 گریان سخن می گفت

می کرد حق حق و بی تابی

ای کاش می شد اینگونه عاشق شد



اس ام اس عاشقانه تنها بودن


عشق من تو باش

 نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم

 تو باش تا در دنیای بزرگ “تنهایی” ام تنهاترین باشی



اس ام اس عاشقانه تنها بودن



بلندترین شاخه ی درخت

 یک واژه را می فهمد

 و آن هم “تنهایی” ست



اس ام اس عاشقانه تنها بودن



کم نامه ی خاموش برایم بفرست

از حرف پرم گوش برایم بفرست

دارم خفه می شوم در این “تنهایی”

 لطفا کمی آغوش برایم بفرست



اس ام اس عاشقانه تنها بودن



شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی “تنهایی” ما

 مانده بر خاک و اسیر ساحل

 ماهی ام ، ماهی دور از دریا




اس ام اس عاشقانه تنها بودن



بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم

 افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم

 بیا مثل پروانه های غریب نیاز

 به مهتاب شب های “تنهایی” عادت کنیم




اس ام اس عاشقانه تنها بودن



عشق زاییده ی “تنهایی” است

و “تنهایی” نیز زاییده ی عشق



اس ام اس عاشقانه تنها بودن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.