وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه غم 92

اس ام اس عاشقانه غم 92

یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن

  


اس ام اس عاشقانه غم 92



تو بارون که رفتی شبم زیرو رو شد

یه بغض شکسته رفیق گلو شد . . .



اس ام اس عاشقانه غم 92


احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم



اس ام اس عاشقانه غم 92



این دلی که شکستی مال من نبود

خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد

خوشحالم چون حالا میتونم جای دل

سنگ بذارم تو ســ ــینه . . .



اس ام اس عاشقانه غم 92



کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی

وقتی دل مرا شکستی ، یکبار بر میگشتی

فقط نیم نگاهی میکردی . . .



اس ام اس عاشقانه غم 92



خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت

خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . .



اس ام اس عاشقانه غم 92


تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکست و

از سادگی خیانت



اس ام اس عاشقانه غم 92


با تو بودن خیلی وقته که گذشته

بی تو بودن مثل مهر سرنوشته

حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

واسه من نه تو میشه نه فرقی داره



اس ام اس عاشقانه غم 92


از دشمنان برند شکایت به دوستان

 چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟


اس ام اس عاشقانه غم 92


از تو متنفرم حتی اگر اندازه تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی

برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی

منتظر آن روز هستم

مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی


اس ام اس عاشقانه غم 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.