وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس رفاقت سال 92

اس ام اس رفاقت سال 92

گرچه ما خوابیده اندر سایه ایم

 در رفاقت تا قیامت پایه ایم

    




اس ام اس رفاقت سال 92


یاس بوی مهربانی میدهد

 عطر دوران جوانی میدهد

یاس ها یاد آور پروانه اند

 یاس ها زندگی بخش خانه اند . . .



اس ام اس رفاقت سال 92



دلم زیبا ترین دل هاست امروز

درون این دلم غوغاست امروز

دلم را در طبق بنهاده بودم

 دهم آن را به دست یار امروز . . .



اس ام اس رفاقت و پایه


خنده بر خاری من ای گل بی خار مزن

من به پای تو نشستم که چنین خار شدم  . . .



اس ام اس رفاقت سال 92



در عالم رفاقت محبت تقدیمت میکنم

 تا در بیگانگی فردا فراموشم نکنی . . .



اس ام اس رفاقت سال 92



سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد

 اگر از شهر غم رفتی ، مرا هرگز مبر از یاد . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



روزگاری جاده بودم ، جاده ای غرق تردد

 جاده ای کز رفت و آمد ، لحظه ای خالی نمیشد

من که بسیاری غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود . . .



اس ام اس رفاقت سال 92



بیا تا پرواز اعتماد را با هم تجربه کنیم

 وگرنه میشکنیم بال های دوستی مان را . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت

 چم به راه تو میمونم با دلی پر از صداقت


اس ام اس رفاقت سال 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.