وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس

اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس


روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست

 در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم . . .


اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس

  

وقتی قلبت کوه آتشفشان است

چگونه انتظار داری در دستانت گل بروید . . . ؟



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



خداوندا تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری

 شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



سوگند به زیبائی چشم هایت و یه ریزش همیشگی اشکهایم که من به خیال تو بودن

نیز قانعم ، خیالت را از من نگیر که خیالت ، مهربان ترین تصویر جهان است . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



دل من در طلب روی تو ای مونس جان

خاک راهیست که در دست نسیم افتاده است . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



تو طراوت بهاران ، تو سخاوت زمینی

 در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



غربت آن است که بدانند کجایی نگیرند خبرت

 دوست آن است که ندانند کجایی بگیرند خبرت . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



دوست شایسته مثل عطر فروشه
اگه چیزی از عطرش بهت نده ، بوی عطرش بهت میرسه . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس


آنکه میگفت  منم بهر تو غم خوار ترین

 چه دل آزار ترین شد ، چه دل آزار ترین . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



آتش زدی به تار و پودم ای عشق

 بر هستی و بر بود و نبودم ای عشق

سر خورده و بی چاره و خوارم کردی

 من با تو مگر چه کرده بودم ای عشق . . . ؟



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



تو ای زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشمان خیسم

بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس



دوباره فال حافظ میگیرم ، دوباره توی فالمی

همیشه در خیالتم ، اگر چه بی خیالمی . . .



اس ام اس جدید عاشقانه . فروشگاه اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.