وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس sms زیبا و عاشقانه

اس ام اس sms زیبا و عاشقانه

عشق تنها سهم مرغ عشق نیست

 میتوان عاشق شد و گنجشک وار زیست . . .


  


اس ام اس sms زیبا و عاشقانه



گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست

 گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت ، به سلامت

 بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست . . .



اس ام اس sms زیبا و عاشقانه



خستگی ها برایم بی معنا میشود

 آنگاه که احساس میکنم

تو همیشه در کنار من هستی



اس ام اس sms زیبا و عاشقانه



مادر را به خاطر مهر مادریش دوست دارم

شمع را به خاطر از خود گذشتگی اش

گل را به خاطر زیبایی اش

و تو را بدون آن که بدانم چرا ، به اندازه تمام دنیا دوست دارم . . .



اس ام اس sms زیبا و عاشقانه



امشب به یادت گریانم گرچه ز دیده ات پنهانم

گرچه به ظاهر خندانم ، اما از درون نالانم . . .




اس ام اس sms زیبا و عاشقانه



تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب

بدین سان خواب ها را با تو زیبا میکنم هر شب



اس ام اس sms زیبا و عاشقانه



میان این همه راه که به تو نمیرسد

چه سخت است راه تو را گم کردن . . .



اس ام اس sms زیبا و عاشقانه



خواستم برایت شعری بگویم

واژه ها را که کنار هم چیدم گفتند :

عاشقت هستم . . .


اس ام اس sms زیبا و عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.