وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92

اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92

کار دنیا رو ببین !

تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا ! یکی واسه تو ! یکی واسه من !



  

اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92


اگه آفتاب میسوزونه ، بیخیال ، آخه تو سایه بونی

اگه آدما وفا ندارن ، بیخیال ، آخه تو مهربونی

اگه من برات میمیرم ، بیخیال ، آخه تو لایق تر از اونی که میدونی . . .



اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92



من تو را به خاطر میآورم بی هیچ بهانه

شاید دوست داشتن همین باشد ، بی بهانه به خاطر آوردن . . .



اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92



اس ام اس مثل فاتحه میمونه !

واسه هرکی میفرستی روحش شاد میشه !

مرده اس ام اس هاتم !!!



اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92



سکوت من ، فردای بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نیست

باورش کن . . .



اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92



گردش سال فقط یک شب یلدا دارد ، من بدون تو هزاران شب یلدا دارم . . .



اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92



خدا رو چه دیدی ، شاید با تو باشم

 شاید با نگاهت از این غم رها شم

خدا رو چه دیدی ، شاید غصه رد شد

 دلم راه و رسم این عشق رو بلد شد




اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92



آرزویم این است  ، از سفر نگویی تو

تو هم آرزو کن ، اوج آرزویی تو

آرزویم این است ، زیر سقف این دنیا

 من برای تو باشم ، تو برای من تنها . . .



اس ام اس جدید و عاشقانه مرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.