وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه


در فصل تگرگ عاشقت میمانم

 با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی

 تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

  

اس ام اس عاشقانه



آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم

 عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم

عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم



اس ام اس عاشقانه



دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد

کسی را تحقیر مکن شاید محبوب خدا باشد

از کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد

سر نماز اول وقت حاظر شو

شاید آخرین دیدارت با خدا باشد در زمین


اس ام اس عاشقانه



این اس ام اس از کشور عشق

 شهر مهر ، محله مصفا ، پلاک محبت

طبقه رفاقت ،زنگ صداقت اومده تا بهت بگه دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه



شبی از سوز گفتم قلم را

 بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق

 ندارم طاقت این بار غم را . . .



اس ام اس عاشقانه



آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون

 تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون



اس ام اس عاشقانه


تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری

خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری


اس ام اس عاشقانه



یار با ماست ، چه حاجت که زیادت طلبیم



اس ام اس عاشقانه


احساس مهربان تو عطریست که هر لحظه به مشامم میرسد

نازنینم فردا زیباست و تو زیباتر از فرداها


اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.