وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92

اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


با داشتن چشمان تو

مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو . . .

  

اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



آرامترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم

تا بدانی که آرام بخش همه وجودم تویی



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


غم داشتن بخشی از زندگیست

ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگی


اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده !

حالا یا من خسته شدم

یا شیب زیاد شده

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی !



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



سلام خوبی ؟ میدونی دارم چی میخورم !؟

حسرت یک لحظه دیدن تو !



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



دشمن چه کند که مهربا ن  باشد دوست

 حاسد چه کند چو با وفا باشد یار



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



خوشا دردی که درمانش تو باشی

 خوشا راهی که پایانش تو باشی

خوشا چشمی که رخسار تو بیند

 خوشا ملکی که سلطانش تو باشی




اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم

با دل بخوان ، چون با دل نوشتم

دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن

رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


بگـذار سرنـوشت  هـر راهی را کـه میخواهـد برود مـا راهمـان جداست

این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92




دلم یک دوست خوب میخواد که خیلی مهربون باشه

دلش اندازه دریا به رنگ آسمون باشه



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت

 دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که

 خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



با عشق دوست ماند و با یار بیقراری

از دوست درد ماند و از یار یادگاری



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



نام تو را تا میبرم قلبم غریبی  میکند

 چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



درجاده عشقت آنقدر دنده عقب می روم

 که لحظه هاى با تو بودنم باز تکرار شود



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی

 من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین

 من برای گفتنت باید که مولانا شوم



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



گفتی محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولی

 رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت

 که “نگاه ، زاده علاقه است”



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



اشک نشان دل شکستگی

 سکوت نشان تنهائی و لبخند نشان مهر

و اس ام اس نشان یاد توست




اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



پایان حکایتم شنیدنی است

من عاشق او بودم و او عاشق او



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


دوست دارم دوستم تو باشی

 مریض باشم پرستارم تو باشی !



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم

 خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



بر درت میآمدم هر شب مرا وا میزدی

 گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر

 کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟

 گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام

با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام . . .



اس ام اس عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.