وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس پیامک


اس ام اس پیامک

من آن گل پرپر شده ی دست زمانم

بر سنگ مزارم بنویسید جوانم


  



اس ام اس پیامک


در غمگین ترین لحظات زندگیم شادم

 که کسی نداند چقدر غمگینم بی تو ...



اس ام اس پیامک


در این شب های سیاه از غم

سپیدی عشق تو را می جویم

اما دریغ از این پندار خام

که در سیاهی سپیدی می جویم



اس ام اس پیامک


تو با آواز خود شب را شکستی

ولی من بی دریچه مانده ام باز

هوای پر زدن هایم کجا رفت؟

ز یاران باز هم جا مانده ام باز



اس ام اس پیامک


دردا دلم گرفته از روزگار امشب

دیگر نمانده در دل صبر و قرار امشب

آه ای آسمان ساکت ببین دیده ترم را

دارم بسی شکایت از کردگار امشب



اس ام اس پیامک


گفتم از من مطلب دیده ی گریان تر از این

دل خونین تر و مجنون تر و ویران تر از این

گفت گرچه دلت خانه به دوش است ولی

دوست دارم که شود بی سر و سامان تر از این



اس ام اس پیامک


روزگاری جاده ای بودم غرق تردد

جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمی شد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود



اس ام اس پیامک



باغبانی پیرم

 که به غیر از گل ها

از همه دلگیرم


اس ام اس پیامک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.