وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you

پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you


می ترسم کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !


  


پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you


چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی

که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم

حیاتم را رقم می زنند



پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you



دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود



پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you


اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم


پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you


مـــوهـــایـــم که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :

دوستـــت دارم …


پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you



گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !!

نظرِ دِلـــــــم بود



پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you


نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟



پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you


تو را بیشتر از

تعطیلی مدرسه دوست دارم !!!



پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you


آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى


پیامک و پیام زیبای دوست داشتن i love you

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.