وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی

اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


 دلتنگی …

همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته
 
محتاج نوازش دست هایت هستم

باور کن که دلتنگی …

دلتنگی مرگ تدریجی ست !


  


اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


نمی دانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط می دانم در آغوش منی بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی



اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


وقتی  دلتنگ می شوم  تو را در میان اشک هایم می بینم

 ولی اشک هایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند



اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی



چگونه دست دلم را بگیرم و در کنار دلتنگی هایم قدم بزنم

در این خیابان که پر از چراغ و چشمک ماشین هاست


اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


نه آقایان

مسیر من با شما یکی نیست

از سرعت خود نکاهید

من آداب دلبری را نمی دانم



اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمی کند

فکری کن

اشک ما طعنه می زند به باران رحمتت



اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


هر لحظه هرجا که می رم

حس نگاهت با منه

این دل بی طاقتِ من

 قیده تو رو نمی زنه



اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی



بذار یه بار نگات کنم

از جونو دل‌ صدات کنم

هر چقدر دلتنگی‌ دارم

هدیه به اون چشات کنم



اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


کاش می توانستم تمام دلتنگی هایم را

بر کوله بار خدا می ریختم تا با تنهائیش به کول بکشد

بدون هیچ خمی بر ابرو اما افسوس که داده را پس نمی گیرد



اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی


دلم برایت تنگ شده !

می خواهم آنقدر اشک بریزم

تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود

ولی می ترسم


اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.