وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

sms عاشقانه جدید و احساسی

sms عاشقانه جدید و احساسی

هرکس به طریقی دل ما می شکند

ما هم به طریقی دلشان می شکنیم !

  



sms عاشقانه جدید و احساسی



گفتم فراموشم نکن ، گفتا تو در یادی مگر ؟

گفتم خرابت میشوم ، گفتا تو آبادی مگر . . . ؟



sms عاشقانه جدید و احساسی



یکی بود ، یکی نبود

 یکی بود که دیگه نیست

یکی بود که زندگیش تو بودی

 یکی بود که دیگه نیست



sms عاشقانه جدید و احساسی



به دل گفتم سکوت کن تا بمیرم

 نمیخواهم تار و پودم را ببینم

به عشق گفتم به دست غم اسیرم

 بیا با من وداع کن تا بمیرم



sms عاشقانه جدید و احساسی



پرچم کمک داور روزگار

 مدته است به نشانه در آفساید بودن

شادی های هایم بالاست . . .



sms عاشقانه جدید و احساسی



تورا گم میکنم  هر روز و پیدا میکنم هر شب

 بدین سان خواب ها را با تو زیبا میکنم هر شب

تبی این کاه را چون کوه سنگین میکند آن گاه

 چه آتش ها که در این کوه بر پا میکنم هر شب



sms عاشقانه جدید و احساسی



ابر هم در بارشش قصد فدا کاری نداشت

 عقده ای داشت ، روی خاک خالی کرد و رفت



sms عاشقانه جدید و احساسی



خواهم غم دل گویم جایی نمیابم

 اگر جایی شود پیدا ، تو را تنها نمیابم

اگر جایی شود پیدا ، تو هم پیدا شوی تنها

 ز شادی دست و پایم گم کنم ، خود را نمی یابم



sms عاشقانه جدید و احساسی



زندگی گفت که آخر چه بود حاصل من

 عشق فرمود تا چه گوید این دل من

عقل نالید کجا حل شود این مشکل من

 مرگ خندید در این خانه ویرانه من



sms عاشقانه جدید و احساسی



وقتی پایان داستان دستان مهربان تو نباشد

بگذار قصه گو هر طور که میخواهد داستان را ادامه دهد



sms عاشقانه جدید و احساسی



دلم آواز این قلب پاک است

 ز رسوایی همیشه در فرار است

بیا ای هستی ای شمع شب افروز

 ببین چشمان بیدارم ، چه خواب است



اس ام اس عاشقانه جدید و احساسی



دستش همیشه پر بود ، دستم همیشه خالی

 ای برگ ها برویید بر شاخه ذغالی . . .



sms عاشقانه جدید و احساسی



پرستو ها چرا پرواز کردید ؟ جدایی را شما آغاز کردید

جدایی ، بی وفایی ، قهری و دوری

 همه باشد گناه آشنایی



sms عاشقانه جدید و احساسی



خونه داریم سقف نداره ، چراغ داریم نفت نداره !

صابون داریم کف نداره ، رفیق داریم حرف نداره !



sms عاشقانه جدید و احساسی



من و تو زنده عشقیم ، مگه نه ؟

هر دومون از یه سرشتیم ، مگه نه

اسیر یه سرنوشتیم مگه نه

 قصه عشق رو نوشتیم مگه نه ؟



sms عاشقانه جدید و احساسی



قسم خورده بودیم که با هم بمانیم

 و هرگز حدیث جدایی را نخوانیم

قسم خورده بودیم که در این زمانه

 شب و روز قدر صداقت را بدانیم

قسم های ما ساده و بی ریا بود

 دل پاکمان از دو رنگی ها جدا بود

بیا در روزگار غریب جدایی

به عهد و پیمان دیرین بمانیم . . .



sms عاشقانه جدید و احساسی



عاشقی جرم قشنگی است ، در انکارش مکوش

واگر جرم نمودی ، در پی عشقت بکوش . . .



sms عاشقانه جدید و احساسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.