وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

پیامک و اشعار عاشقانه


پیامک و اشعار عاشقانه


بیچاره من…

کسی را پاشویه میکردم که ازتب دیگری میسوخت…!!


پیامک و اشعار عاشقانه

روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد

و روزهایی که نیستی ، دلم

اما

تو باش …

تحمل اولی آسان تر است


پیامک و اشعار عاشقانه

پیامک دوست داشتن

دوست خوب را باید روی چشم ها گذشت

کجایى…

چشم هایم بهانه ات را گرفته اند…



پیامک و اشعار عاشقانه



” خداحافظی ات ” عجب خرابه ای به بار آورده!

نگاه کن… مدت هاست در تلاشند! مرا از زیر آوار تنهایی هایم بیرون کشند…



پیامک و اشعار عاشقانه



بیهوده نقاش بوده ام این همه سال !

به چشم هایت که میرسم ، قلم موها خیس میشوند !

به لب هایت که میرسم ، دستم می لرزد !

رنگ ها می گریزند ، و قاب ها خالی !

تنها ، نبودن تو را …

به دیوار زندگی ام می کوبند !


پیامک و اشعار عاشقانه

هواشناسی هم گیج شده

از بس با هر شرایطی دلم هوایت را می کند

هوای بوسیدنت ، هوای آغوشت ، هوای خنده هایت …

هوای درد دارد !


پیامک و اشعار عاشقانه

عشق تو در قلب من هدییه جاودانس….

برای زنده موندن قشنگترین بهانس….

دوست داشتن تو مثل عطر خوشه بهاره….

با تو نفس کشیدن پایان انتظاره….


پیامک و اشعار عاشقانه


بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود

چه بیقرار بودی زودتر بروی

از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی …

من سوگوار نبودنت نیستم

من شرمسار این همه تحملم !


پیامک و اشعار عاشقانه


چقدر احمقانه ست

از یک قهوه ی تلخ انتظار فال شیرین داشتن …


اشعار عاشقانه


پیامک و اشعار عاشقانه

ندیدی چشم غمگین و تر من

تو رفتی و نشد این باور من

به پایت می نشینم تا بیفتد

دوباره سایه ی تو بر سر من


پیامک و اشعار عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.