وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اشعار عاشقانه و زیبا


اشعار عاشقانه و زیبا


گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس

شیرها خاطرشان هست که آهوی منی . . .


اشعار عاشقانه و زیبا

میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .


اشعار عاشقانه و زیبا

همه گفتند:

بخشش از بزرگان است

من بخشیدم و هیچ کس نگفت

چقدر بزرگ شدى

همه گفتند:

بلد نبودى حقت را بگیرى . . .


اشعار عاشقانه و زیبا

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .


اشعار عاشقانه و زیبا

نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟

متاسفم که اون نیستم !

ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .


اشعار عاشقانه و زیبا

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش میکنند . . .



اشعار عاشقانه و زیبا

خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم

درد بی او بودن نیست

تاوان با او بودن است . . .



اشعار عاشقانه و زیبا

کوه

ها جابجا شدند

وقتی که بسامد صدایم را

بادوستت دارم امتحان کردم!



اشعار عاشقانه و زیبا

تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .



اشعار عاشقانه و زیبا

چه فرقی میکند عاشق تو باشم

یا رنگین کمان

وقتی هردو هفت خطید!!


اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و زیبا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.