وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات عاشقانه و زیبا



جملات عاشقانه و زیبا


گره بزن

ازین گره های کور

که بختِ مرا به روزهای شومِ بی تقویم می بندند،

من این نحسیِ بی تو را

کجا دَر کنم؟


جملات عاشقانه و زیبا


پیله کرده ام به تو !

نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !


جملات عاشقانه و زیبا


اون نگاهی که گوشه اش یه قطره اشک برق میزنه

به اندازه ی تموم حرفای دنیا سنگینه . . .


جملات عاشقانه و زیبا


نـــــــوروز یعنی

روز از نو

نبودن هایت از نو . . .


جملات عاشقانه و زیبا


شعبده نیست

اصلن دست من نیست

چال که می افتد گونه اَت

بوسه

خودش بروز می کند . . .


جملات عاشقانه و زیبا


بیگانه شدی دوست

حرفی و حدیثی و کلامی بفرست

ما را نه در این غمکده عمری باقیست

تا خرده نفس هست پیامی بفرست . . .


جملات عاشقانه و زیبا


کاشکی خبر نداشتی دیوونه ی نگاتم

یه مشت خاک ناچیز ، افتاده زیر پاتم

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم

کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم . . .


جملات عاشقانه و زیبا


سخت است

فراموش کردن کسی

که با او

همه چیز و همه کس را

فراموش می کردم !


جملات عاشقانه و زیبا


گاه گاهی یادم کن نترس تنهاییم واگیردارنیست . . .


جملات عاشقانه و زیبا


به سلامتی تنهایم

که هروقت بهش خیانت کردم

بازم اومد سراغم . . .

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و زیبا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.