وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جک و جوک جدید



جک و جوک جدید



پسر خالم همیشه سوپ رو بعد از غذاش میخوره

بهش میگم اسکل همه قبل از غذا سوپ میخورن !

میگه میخوام اگه منافذی هم تو معده خالی مونده با سوپ پربشه !


جک و جوک جدید

 

ﺭﻭﺯﻱ ﺟﻮاﻧﻲ اﺯ شیخی ﭘﺮﺳﻴﺪ ﭼﺮا اﻧﺴﺎﻧﻬﺎ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺑﺮاﻱ ﭘﻮﻝ

ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ ﺭا ﻣﻲ ﺁﺯاﺭﻧﺪ و ﺑﻪ ﻫﻢ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ؟

ﺷﻴﺦ ﻗﻮﻃﻲ ﻛﺒﺮﻳﺘﻲ اﺯ ﺟﻴﺐ ﺩﺭاﻭﺭﺩ ﺳﻪ ﻧﺦ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺭا ﮔﺮﻓﺖ

و ﺩﻭ ﻧﺦ ﺁﻥ ﺭا ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﻗﻮﻃﻲ ﻧﻬﺎﺩ ﺁﻥ ﻳﻚ ﻧﺦ ﺭا ﻧﺼﻒ ﻛﺮﺩ

ﻭ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻧﺼﻔﻪ ﻛﻪ ﻧﻮﻙ ﺗﻴﺰﻱ ﺩاشت

ﻻﻱ ﺩﻧﺪاﻥ ﺧﻮﺩ ﺭا ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺮﺩ و ﮔﻔﺖ :

ﭼﻪ ﻣﻴﺪاﻧﻢ !


جک و جوک جدید

 

از خواب پاشدم دیدم کسی خونه نیست

زنگ زدم به مامانم میبینم صدا جیغ و داد و سوت میاد! میگم : کجایین ؟

مامانم با خوشحالی : ما اومدیم شهر بازی تو مگه باهامون نیستی ؟


جک و جوک جدید

 

بابای من فقط و فقط در صورتی یه بخش خبری رو از دست میده

که در حال تماشای یه بخش خبری دیگه باشه


جک و جوک جدید

 

ﺍﯾﻦ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﻣﺎﯼ ﺑﯽ ﺑﯽ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ

ﺩﻭﺭ ﻫﻤﻦ ﭘﺴﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ what do we want ؟ ﯾﮑﯽ

ﻧﯿﺲ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﮕﻪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭ ﺯﺑﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ ، ﺯﻭﺭﺗﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ

ﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﮕﯿﺪ ﺟﯿﺶ ﺩﺍﺭﻡ !؟


جک و جوک جدید

 

به بعضیام باید گفت :

اگه بخوام زندگیمو از اول بسازم

تو پیام بازرگانی وسطشم نیستی !


جک و جوک جدید

 

این دخترهایی که آستین مانتوشون رو تا بالای آرنج بالا می زنند

من همش فکر میکنم الان میخوان وضو بگیرن

این قدر ذهن قرآنی و اسلامی دارم من


جک و جوک جدید

 

بچه مون انگشتش رو کرده بود تو دماغش

بش نگاه کردم و گفتم : تو مهد کودک چی بت یاد دادن !؟

میگه:

ب تو چه؟

تو دانشگاه بت یاد ندادن تو کار دیگران دخالت نکنی !!؟


جک و جوک جدید

 

مورد داشتیم دختره موبایلشو گم کرده سه شبانه روز گریه کرده

نه واسه گوشی دو میلیونیش

واسه اینکه pou سه روزه غذا نخورده


جک و جوک جدید


ﻭﺻﯿﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﻣُﺮﺩﻡ

ﯾﻪ ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺍﻓﺘﺎﺏ ﻭ ﻋﯿﻨﮏ آﻓﺘﺎﺑﯽ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺧﺎﮎ ﮐﻨﻦ

ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺲ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻭﺍﺭﺳﺘﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﻢ

ﻣﻄﻤﻨﺎ ﻧﻮﺭ ﺑﻪ ﻗﺒﺮﻡ ﻣﯽ ﺗﺎﺑﻪ

ﻣﻨﻢ ﺣﺴﺎﺱ

جک

جک و جوک جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.