وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

دل نوشته


دل نوشته


کاش می فهمیدی که تو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تو چه اشتباهی مغرور شدی . . .


دل نوشته

 

اگه شاه بشی وزیرتم

کبیر بشی صغیرتم

پلیس بشی اسیرتم

دکتر بشی مریضتم

غنی بشی فقیرتم

هیچی نباشی بازم رفیقتم !


دل نوشته

 

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام :

“آرامش”

باش!

حتی همین قدر دور . . .


دل نوشته

 

وقتی که به جای “بمان” میگویی : “هر طور راحتی”

بوی خیانت میدهی . . .


دل نوشته

 

ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯾﺶ ﺩﻟﺖ ﺑﻠﺮﺯﻩ

ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻧﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﺶ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ

ﮐَﻨﺪﻩ ﺷﻪ


دل نوشته


گاهی دِلم

تفریح ناسالم می خواد

مثل فکر کردن به تو !


دل نوشته

 

به من قول بده . . .

در تمامی سال هایی که باقی مانده

تا ابد . . .

مواظب خودت باشی

دیگر نیستم که یاد آوری ات کنم . . .


دل نوشته

 

مهربانتر از من دیدی نشانم بده

کسی که

بارها بسوزانیش

و باز هم با عشق نگاهت کند . . .


دل نوشته

 

می دانم دیگر برای من نیستی

اما

دلی که تنگ باشد این حرف ها را نمی فهمد . . .


دل نوشته

 

همه رفتن کسی با ما نموندش

کسی خط دل ما رو نخوندش

همه رفتن ولی اون دل ما رو

همونکه فکر نمیکردیم سوزوندش . . .

دل نوشته

دل نوشته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.