وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


تو را دارم ای گل جهان با من است

تو تا با منی جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو، خورشیدوار


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه

امروز را به باد سپردم

امشب کنار پنجره بیدار مانده ام

دانم که بامداد

امروز دیگری را با خود می آورد

تا من دوباره آن را

بسپارمش به باد


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


کسی رو که دوستش داری، چند وقت یکبار بهش یادآوری کن

تا فراموش نکنه قلبی برایش می‌تپد


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


سادگی از دهاتیان است و ظرافت از شهریان

مرد کامل ظرافت و سادگی را باهم دارا است


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


هیچ و باد است جهان

گفتی و باور کردی

کاش یک روز به اندازه هیچ

غم بیهوده نمی خوردی

کاش یک لحظه به سرمستی باد

شاد و آزاد به سر می بردی


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


نیاز نیست انسان بزرگی باشیم

انسان بودن خود نهایت بزرگی است

می توان ساده بود ولی انسان بود

به همین سادگی…


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین

سینه را ساختی از عشقش سرشارترین

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین

چه دلآزارترین شد چه دلآزارترین


اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه


عیب کار اینجاست که من آنچه هستم

را با آنچه باید باشم اشتباه میکنم

خیال میکنم آنچه باید باشم هستم

در حالیکه آنچه هستم نباید باشم

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و مسیج های عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.