وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

شعر عاشقانه و احساسی


شعر عاشقانه و احساسی


یکی زیر … یکی رو …

زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان …


شعر عاشقانه و احساسی


سعی کن واسه کسی بمیری

که نتونه مردنت رو ببینه …


شعر عاشقانه و احساسی


هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم

اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم …


شعر عاشقانه و احساسی


همیشه دروغ گفتن تلخ نیست !

بهم بگو دوستم داری …


شعر عاشقانه و احساسی


من کر نیستم

فقط از وقتی صدایت را شنیدم

دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست


شعر عاشقانه و احساسی


سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم …


شعر عاشقانه و احساسی


این طور قبول نیست !

چشم هایت را زمین بگذار !

بیا دست خالی بجنگیم …


شعر عاشقانه و احساسی


برایت آرزو دارم خدا را … عشق را … آرزو را …

چنانکه تو خواهی و خدا داند …


شعر عاشقانه و احساسی


بگذار زمانه از حسادت بترکد

انگشتان من چه به انگشتان تو می آیند ؟


شعر عاشقانه و احساسی


در زندگی هر کسی یک نفر هست

که مثل هیچ کس نیست …

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و احساسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.