وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جوک خنده دار و جک های قشنگ


جوک خنده دار و جک های قشنگ


تنهایی یعنی شارژ گوشیت صبح تموم شه

ولی تا شب نزنیش به شارژ!


جوک خنده دار و جک های قشنگ


شارژ باطری موبایل من موندگاریش بیشتر از بعضی رابطه هاست


جوک خنده دار و جک های قشنگ


تنهایی هم عالمیه واس خودش ماهی یه بار شارژ می خری

وقتی اس میاد مطمئنی ایرانسله و ۲ ساعت دیگه نگاه می کنی

و مجبور نیستی به یکی دیگه تقاص پس بدی


جوک خنده دار و جک های قشنگ


انقد خوشم میاد یکی منو خیلی دوس داشته باشه منم دوسش داشته باشم

بعد من هی ازش شارژ بگیرم

اینجور آدمای دوست داشتنی قدیما زیاد بودن ولی حالا یه دونه هم پیدا نمیشه!

یاد قدیما بخیر

هی روزگار


جوک خنده دار و جک های قشنگ


رتبه ی ( پرسپولیس یا استقلال ) تو رنکینگ جهانی رو واسه دوستم فرستادم

میگه مرسی از اینکه شارژ فرستادی


جوک خنده دار و جک های قشنگ


من نمیدونم این ایرانسل چجوری روش میشه بنویسه ۴ ریال شارژ باقیمانده

خو بنویس شارژ نداری دیگه …


جوک خنده دار و جک های قشنگ


عذابی که شخص شبی که گوشی میخره

و باید تا صبح گوشیش تو شارژ باشه میکشه برابر با شب اول قبره!


جوک خنده دار و جک های قشنگ


اعتراف میکنم به عنوان یک ایرانی کنترل تلویزیونمو با کتک شارژ میکنم

اتفاقا جواب هم میده


جوک خنده دار و جک های قشنگ


سلامتی دختری که گرسنگی رو تحمل کرد

با پول غذاش شارژ خرید تا با عشقش صحبت کنه

برگرفته از کتاب تخیلی دلفین ها روپایی می زنن …


جوک خنده دار و جک های قشنگ


واکنش دخترا : شارژ ایرانسل

۱۰۰۰ تومانی : مرسی عزیزم (تو دلش خسییییس)

۲۰۰۰ تومانی : وای ممنون گلم

۵۰۰۰ تومانی : عزیز دلم واقعا ممنونتم دوست دارم

۱۰۰۰۰ تومانی : ممنون عشقم دلم برات تنگ شده کجا بیام ببینمت؟

۲۰۰۰۰ تومانی : دیگه هنوز هیچ پسری انقد خر نشده

جوک خنده دار


جوک خنده دار و جک های قشنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.