وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جوک جالب و باحال


جوک جالب و باحال


یادتان نرود افکارتان را هر روز دوباره شارژ کنید


جوک جالب و باحال


تنهایی یعنی شارژ گوشیت صبح تموم شه

ولی تا شب نزنیش به شارژ!


جوک جالب و باحال


شارژ باطری موبایل من موندگاریش بیشتر از بعضی رابطه هاست


جوک جالب و باحال


تنهایی هم عالمیه واس خودش ماهی یه بار شارژ می خری

وقتی اس میاد مطمئنی ایرانسله و ۲ ساعت دیگه نگاه می کنی

و مجبور نیستی به یکی دیگه تقاص پس بدی


جوک جالب و باحال


انقد خوشم میاد یکی منو خیلی دوس داشته باشه منم دوسش داشته باشم

بعد من هی ازش شارژ بگیرم

اینجور آدمای دوست داشتنی قدیما زیاد بودن ولی حالا یه دونه هم پیدا نمیشه!

یاد قدیما بخیر

هی روزگار


جوک جالب و باحال


رتبه ی ( پرسپولیس یا استقلال ) تو رنکینگ جهانی رو واسه دوستم فرستادم

میگه مرسی از اینکه شارژ فرستادی


جوک جالب و باحال


من نمیدونم این ایرانسل چجوری روش میشه بنویسه ۴ ریال شارژ باقیمانده

خو بنویس شارژ نداری دیگه …


جوک جالب و باحال


عذابی که شخص شبی که گوشی میخره

و باید تا صبح گوشیش تو شارژ باشه میکشه برابر با شب اول قبره!


جوک جالب و باحال

اعتراف میکنم به عنوان یک ایرانی کنترل تلویزیونمو با کتک شارژ میکنم

اتفاقا جواب هم میده


جوک جالب و باحال


سلامتی دختری که گرسنگی رو تحمل کرد

با پول غذاش شارژ خرید تا با عشقش صحبت کنه

برگرفته از کتاب تخیلی دلفین ها روپایی می زنن …

جوک

جوک جالب و باحال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.