وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

با فال روزانه 2 آینده را پیش بینی کنید !!!

با فال روزانه 2 آینده را پیش بینی کنید !!!

اگر روی بکارگیری استعدادهایتان تمرکز کنید خواهید توانست خلاقیت زیادی از خودتان نشان بدهید. در حال حاضر وضعیت روحیتان به گونه ای است که شما را تشویق می کند خودتان را خیلی خوب بیان کنید و توانایی هایتان را به نمایش بگذارید. اگر سعی کنید با برنامه ریزی پیش بروید و کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از تمام شدن وظایف روزانه تان وقت کافی برای تفریح و استراحت را نیز خواهید داشت. این نکته را یادتان باشد که اگر زیادی مته به خشخاش بگذارید و روی جزئیات تمرکز کنید بیشتر مواقع نتیجه کارتان بر خلاف انتظارتان خواهد بود. بهتر است راحت برخورد کنید و خیلی به خودتان سخت نگیرید. امروز به دیگران اجازه بدهید که از دانش و بینش درونیتان استفاده کنند.

  اکنون زمانی است که باید به خواسته های دیگران و همین طور خودتان توجه کنید. گاهی اوقات،‌آن چنان به خواسته های خود توجه می کنید و سرگرم آنها هستید که حتی نزدیکان خود را فراموش می کنید- اما امروز این اتفاق نمی افتد و دیگران بخش مهربان شخصیت شما را می بینند.  ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.

رئیس شما نمی‌تواند به آن شکلی که شما می‌خواهید ازتان حمایت کند. شاید او در تعطیلات است و در اداره حضور ندارد و یا شاید با برنامه‌هایتان مخالف است. دلیل او هرچه که باشد فرقی نمی‌کند، شما فقط برای اینکه شغلتان را از دست ندهید مجبورید بیشتر کار کنید!! فراموش نکنید رابطه درست و مطمئن بین شکست و موفقیت فرق می‌گذارند.اگر بازیگر یک نمایش هستید شاید بهتر باشد که کسی دیگری هیجانات شما را روی صحنه کنترل کند، زیرا امروز قرار است چند اتفاق هیجان انگیز برای تان پیش بیاید. فرض کنید که یک شعبده باز هستید، امروز می توانید توپ ها و بشقاب های بیشتری را در هوا به گردش دربیاورید. فقط یادتان باشد که وقتی همه چیز دارد سریع تر از قبل اتفاق می افتد، آن وقت دیگر نمی توانید هر وقت دل تان خواست متوقف شوید. باید همین مسیر را ادامه دهید، حتی اگر مجبور شوید تصمیم های آنی بگیرید. شاید در ابتدای روز فکر کنید که همه چیز به راحتی پیش خواهد رفت

اما واقعیت این است که پیشبرد تعهدات تان آن قدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اشتباه خیلی بزرگی است اگر فکر کنید که می توانید به سادگی فشارهای پنهانی را که به شما وارد می شود نادیده بگیرید. مسایل جانبی در خانواده و محل کار ممکن است شما را از پرداختن به موضوع اصلی منحرف کند، اما شما این قدر زمان ندارید که بخواهید به ماجراهای همه گوش دهید. کارهایی را که در دست انجام دارید اولویت بندی کنید. حواس تان باشد طوری در مسیر پیش بروید که به نفع همه باشد. به دنبال راهی هستید تا به اهداف بلند مدت تان برسید. شاید احساسات تان متغیر به نظر برسند، اما همین که به فکر آینده هستید هیجان انگیز می نماید. اولویت های تان را از نو مشخص کنید و رویاهای تان را با اهداف و شرایط کلی زندگی هماهنگ سازید. به اندازه ی کافی رویاپردازی کرده اید

اکنون زمان آن رسیده که دست به کار شوید و آن ها را به واقعیت تبدیل کنید. این کار آن قدرها هم که به نظر می رسد پر خطر نیست.  ممکن است امروز با مسائل پیش‌بینی نشده‌ای در منزل روبه‌رو شوید اما خوشبختانه بطور ذاتی به ابزارهای مقابله با چنین شرایطی مسلح هستید. تحت هیچ شرایطی از تحرک نایستید. مهمترین چالشی که با آن روبرو خواهید شد، حفظ پیوستگی حرکت در شرایطی است که بین احساسات عاطفی و روابط خانوادگی‌تان کشمکش ایجاد شده است. احتمالا در میان این دو قضیه گیر خواهید افتاد مگر آنکه حرکت معروف خرداد ماهی خودتان را بزنید. نیازی نیست که یکی را بر دیگری ترجیح دهید؛ همواره بین ابعاد مختلف زندگی با لبخند و شور و شوق حرکت کنید.اگر روی بکارگیری استعدادهایتان تمرکز کنید خواهید توانست خلاقیت زیادی از خودتان نشان بدهید.

در حال حاضر وضعیت روحیتان به گونه ای است که شما را تشویق می کند خودتان را خیلی خوب بیان کنید و توانایی هایتان را به نمایش بگذارید. اگر سعی کنید با برنامه ریزی پیش بروید و کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از تمام شدن وظایف روزانه تان وقت کافی برای تفریح و استراحت را نیز خواهید داشت. این نکته را یادتان باشد که اگر زیادی مته به خشخاش بگذارید و روی جزئیات تمرکز کنید بیشتر مواقع نتیجه کارتان بر خلاف انتظارتان خواهد بود. بهتر است راحت برخورد کنید و خیلی به خودتان سخت نگیرید. امروز به دیگران اجازه بدهید که از دانش و بینش درونیتان استفاده کنند.  اکنون زمانی است که باید به خواسته های دیگران و همین طور خودتان توجه کنید. گاهی اوقات،‌آن چنان به خواسته های خود توجه می کنید و سرگرم آنها هستید که حتی نزدیکان خود را فراموش می کنید

اما امروز این اتفاق نمی افتد و دیگران بخش مهربان شخصیت شما را می بینند.  ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.خرداد: رئیس شما نمی‌تواند به آن شکلی که شما می‌خواهید ازتان حمایت کند. شاید او در تعطیلات است و در اداره حضور ندارد و یا شاید با برنامه‌هایتان مخالف است. دلیل او هرچه که باشد فرقی نمی‌کند، شما فقط برای اینکه شغلتان را از دست ندهید مجبورید بیشتر کار کنید!! فراموش نکنید رابطه درست و مطمئن بین شکست و موفقیت فرق می‌گذارند.اگر بازیگر یک نمایش هستید شاید بهتر باشد که کسی دیگری هیجانات شما را روی صحنه کنترل کند، زیرا امروز قرار است چند اتفاق هیجان انگیز برای تان پیش بیاید. فرض کنید که یک شعبده باز هستید

امروز می توانید توپ ها و بشقاب های بیشتری را در هوا به گردش دربیاورید. فقط یادتان باشد که وقتی همه چیز دارد سریع تر از قبل اتفاق می افتد، آن وقت دیگر نمی توانید هر وقت دل تان خواست متوقف شوید. باید همین مسیر را ادامه دهید، حتی اگر مجبور شوید تصمیم های آنی بگیرید. شاید در ابتدای روز فکر کنید که همه چیز به راحتی پیش خواهد رفت، اما واقعیت این است که پیشبرد تعهدات تان آن قدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اشتباه خیلی بزرگی است اگر فکر کنید که می توانید به سادگی فشارهای پنهانی را که به شما وارد می شود نادیده بگیرید. مسایل جانبی در خانواده و محل کار ممکن است شما را از پرداختن به موضوع اصلی منحرف کند، اما شما این قدر زمان ندارید که بخواهید به ماجراهای همه گوش دهید. کارهایی را که در دست انجام دارید اولویت بندی کنید.

حواس تان باشد طوری در مسیر پیش بروید که به نفع همه باشد. به دنبال راهی هستید تا به اهداف بلند مدت تان برسید. شاید احساسات تان متغیر به نظر برسند، اما همین که به فکر آینده هستید هیجان انگیز می نماید. اولویت های تان را از نو مشخص کنید و رویاهای تان را با اهداف و شرایط کلی زندگی هماهنگ سازید. به اندازه ی کافی رویاپردازی کرده اید، اکنون زمان آن رسیده که دست به کار شوید و آن ها را به واقعیت تبدیل کنید. این کار آن قدرها هم که به نظر می رسد پر خطر نیست.

ممکن است امروز با مسائل پیش‌بینی نشده‌ای در منزل روبه‌رو شوید اما خوشبختانه بطور ذاتی به ابزارهای مقابله با چنین شرایطی مسلح هستید. تحت هیچ شرایطی از تحرک نایستید. مهمترین چالشی که با آن روبرو خواهید شد، حفظ پیوستگی حرکت در شرایطی است که بین احساسات عاطفی و روابط خانوادگی‌تان کشمکش ایجاد شده است. احتمالا در میان این دو قضیه گیر خواهید افتاد مگر آنکه حرکت معروف خرداد ماهی خودتان را بزنید. نیازی نیست که یکی را بر دیگری ترجیح دهید؛ همواره بین ابعاد مختلف زندگی با لبخند و شور و شوق حرکت کنید.

فال روزانه 2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.