وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392

اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392



اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی


باز هم با خاکسترش خواهم نوشت


دوستت دارم



  


اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392




آن کس که می گفت دوستم دارد

 عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد

 رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت

 صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود

 که من گمان می کردم میگوید : دوستت دارم




اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392




به امید چتر فردایت خیس بارانم

 از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم




اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392




قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم

 تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم




اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392




من آنقدر دوستت دارم

که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی

 تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی




اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392



قارقار خبردار

 دلم شده بی قرار

 دلمو نبر اینجوری

 دوستت دارم بدجوری




اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392


در را باز کن خبری دارم

 قلبم را بشکاف نامه ای دارم

 نامه را باز کن

 دوستت دارم




اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392



به اندازه تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم

چون بی وفایی های دنیا تمومی نداره



اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392




اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم

 اگر جرات داری برو بشمارشون




اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392




از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

 اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت



اس ام اس عاشقانه خرداد ماه سال 1392

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.