وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

طرز تهیه شیرینی دانمارکی خوشمزه خانگی

طرز تهیه شیرینی دانمارکی خوشمزه خانگی

شیرینی دانمارکی شف طیبه,شیرینی دانمارکی خوشمزه,شیرینی دانمارکی خانگی,شیرینی دانمارکی

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه شیرینی دانمارکی یا شیرینی محمدی از معروف و محبوب ترین شیرینی ها موجود در کشورمان را آماده کرده ایم برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم شیرینی دانمارکی

  • شیر 2/3 لیوان
  • روغن 1/3 لیوان
  • آرد 3 و نیم لیوان
  • شکر 4 قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ 2 عدد
  • کره 200 گرم
  • پودر خمیر مایه 2 قاشق چایخوری
  • نمک 1 قاشق چایخوری
  • اسانس وانیل مقداری
  • زرده تخم مرغ برای رومال شیرینی
  • شکر و آب برای شیره شیرینی

شیرینی کشمشی ترد,شیرینی کشمشی خوشمزه,شیرینی کشمشی شف طیبه,شیرینی کشمشی

طرز تهیه شیرینی دانمارکی

یک ظرف مناسب بر میداریم و شیر را داخلش می جوشانیم. اجازه می دهیم شیر کمی سرد شود به صورتی که دست را نسوزاند. سپس پودر خمیر مایه ، نمک ، 1 قاشق غذاخوری آرد و 1 قاشق چای خوری شکر داخل شیر می ریزیم. مواد را خوب با هم مخلوط می کنیم تا کاملا صاف و یکدست شوند. سپس به مدت 10 دقیقه آنرا کنار می گذاریم تا کمی پف کند.

پس از اینکه 10 دقیقه تمام شد ، تخم مرغ ها می شکنیم و داخل مخلوط خمیر مایه می ریزیم. مجددا مواد را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. در یک ظرف دیگر آرد باقیمانده را به همراه شکر و وانیل خوب با هم مخلوط می کنیم. سپس با مواد خمیر مایه مخلوط می کنیم تا خمیر یکدست داشته باشیم. در صورتی که خمیر سفت بود کمی شیر اضافه می کنیم.

کیم کارداشیان در کنار فرزندانش و پدرش رابرت کارداشیان

کیم کارداشیان در کنار فرزندانش و پدرش رابرت کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان ” Kimberly Noel Kardashian ” متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ شخصیت مطرح دنیای رسانه ، مدل ، تاجر ، بازیگر اهل آمریکا می‌باشد. وی در چندین خط تولید پوشاک و عطر فعالیت دارد. در سال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دلار در آمد، پر درآمدترین ستارهٔ برنامه‌های واقع نما شد. کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است. پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

کارداشیان دو خواهر به نام‌های کرتنی کارداشیان و کولی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد همچنین او صاحب دو برادر ناتنی به نام‌های برتون و برندون جنر و برودی جنر است .کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی ، کندل و کیلی جنر هم دارد.

نخستین ایفای نقش او مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی دگر سوی شکست در اکتبر ۲۰۰۷ بود.در ادامه او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه ای همراه با دو خواهر ، مادر ، برادر و خواهر و پدر ناتنی اش درخشید. این مجموعهٔ تلویزیونی تا اکتبر ۲۰۱۱ ، ۶۹ قسمت در ۶ فصل داشته‌است .کارداشیان مجری مهمان رقابت‌های رسلمانیا ۲۴ بود و به عنوان داور میهمان در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا حضور داشته‌است

کیم کارداشیان,بیوگرافی کیم کارداشیان,کیم کارداشیان و فرزندانش,اینستاگرام کیم کارداشیان

عکس های جدید و پشت صحنه کیم کارداشیان به همراه فرزند دومش

کیم کارداشیان,بیوگرافی کیم کارداشیان,کیم کارداشیان و پدرش, ;dl ;hvnhadhk

عکس های جدید و پشت صحنه کیم کارداشیان به همراه پدرش کارداشیان

*************************************

منبع : کیم کارداشیان به نقل از سایت نمکستان

*************************************