وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

رقـص

رقـص

نگـاهی به دور تا دورِ سالـن انداخـتم. اگرچه همه جا تاریـک بود، ولی اندامِ او را به خوبی می توانـستم تشـخیص دهم، هـر چند چهـره اش معلوم نبود.
از حرص لـبم را مـحکم گاز می گرفتم.
- یعنی من ایـن جا اضافی بودم رفته با اون دختره ی ایکبیری می رقصه؟!
- افـتخار یک دور رقـص رو به من میـدین بانو؟!
نگاهم به دستی که جلوم دراز شده بود افتاد و به سمتِ صورتش رفت. چهره یِ پسر معلوم نبود. نگاهی به او انداختم و در دلم یه خنده ی شیطانی کردم.
- البته!
و از جام بلند شدم و پشت سرش به سمتِ پیست رقص رفتم. به خاطر بلند بودن لباسم مجبور بودم سرم پایین باشه و تویِ اون تاریکی فقط حواسم به لباسم باشه که نخورم زمین.
سعی کردم با فاصله ی معینی باهاش برقصم. بیشتر حواسم به پشت سرش بود. به او و دختری که باهاش می رقصید که دستاش دور کمرم حلقه شد و من رو به سمت خودش کشید. اون لحظه واقعا از کارم پشیمون شدم که چرا درخواستش رو قبول کردم.
- ولم کن!
سرش رو به گوشم نزدیک کرد و گفت:
- انقدر وول نخور وروجـک!
از تعجب زبونم بند اومده بود.
- تـ ... تو ...
انگشتش را رویِ لبم گذاشت و گفت:
- هیـس! حالا می خوای با غریبه ها برقصی؟!
- پـس اون پسـره ...
- دوسـتم بود.خرید اینترنتی خیلی خوب است خرید اینترنتی باحال است خرید اینترنتی یا فروش اینترنتی فرقی ندارند ساعت الیزابت بخر حالش رو ببر جان خودت ساعت الیزابت خیلی عالی است ساعت الیزابت خرید اینترنتی و خرزید پستی ندارد فقط خرید نقدی دارد چون خوب بود
با این حرف فشاری به کمرم آورد. مشتی به قفسه سینه اش زدم و گفتم:
- ولم کن! خودت میری با اون دختره یِ ایکبیری می رقصی، من حق ندارم با یه نفر دیگه برقصم؟
خنده ای کرد و گفت:
- ای حسود کوچولویِ من! هنوز نمی تونی ما دو تا رو تشخیص بدی؟! یعنی واقعا نفهمیدی اون من نیسـتم و قــُلمه؟
- یعـنی ... یعنی تو نبودی؟!
گردنم رو بوس کرد و گفت:
- نه خیر، من نبودم. تو هم دفعه یِ آخرت باشه به خاطر لجبازی با من با یه نفر دیگه می رقصی کوچولو!
از کارم شرمنده شدم.
- من ... من ...
- هیـس، تو فقط مال منی!

عشقی جدا از معشوق

عشقی جدا از معشوق
روزی شیوانا پیر معرفت یکی از شاگردانش را دید که زانوی غم بغل گرفته و گوشه ای غمگین نشسته است . شیوانا نزد او رفت و جویای حالش شد . شاگرد لب به سخن گشود و از بی وفائی یار صحبت کرد و اینکه دختر مورد علاقه اش به او جواب منفی داده و پیشنهاد ازدواج با دیگری را پذیرفته است . شاگرد گفت که سالهای متمادی عشق دختر را در قلب خود حفظ کرده بود و با رفتن دختر به خانه مرد دیگر او احساس میکند باید برای همیشه با عشقش خداحافظی کند .
شیوانا با تبسم گفت : " اما عشق تو به دخترک چه ربطی به دخترک دارد؟!"فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات را در ویترین خود عرضه می کنند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به ... فروشگاه اینترنتی چیست؟ - رایانه فروشگاه اینترنتی چیست؟ فروشگاه طراحی شده بر روی اینترنت است که فروشندگان می توانند کالاها و محصولات خود را از این طریق عرضه نمایند و خریداران می توانند ...چرا خرید اینترنتی - بیتوته چرا خرید اینترنتی. فروشگاه اینترنتی چیست: فروشگاه اینترنتی (فروشگاه آنلاین) یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش ... فروشگاه اینترنتی چیست؟ - طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چیست؟,فروشگاه آنلاین چیست و چه مزایائی دارد...مقالات آموزشی وب سازان مشاوره رایگان.
شاگرد با حیرت گفت :" ولی اگر او نبود این عشق و شور و هیجان هم در وجود من نبود"
شیوانا با لبخند گفت :" چه کسی چنین گفته است . تو اهل دل و عشق ورزیدن هستی و به همین دلیل آتش عشق و شوریدگی دل تو را هدف قرار داده است . این ربطی به دخترک ندارد . هر کس دیگری هم جای دختر بود ، تو این آتش عشق را به سمت او میفرستادی . بگذار دختر برود ! این عشق را به سوی دختر دیگری بفرست . مهم این است که شعله این عشق را در دلت خاموش نکنی . معشوق فرقی نمیکند چه کسی باشد ! دختر
اگر رفت با رفتنش پیغام دادکه لیاقت این آتش ارزشمند را ندارد. چه بهتر ! بگذار او برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت جلوه گری و ظهور پیدا کند ! به همین سادگی!"

علاوه بر اونی که کنار تختش پریز برق داره


علاوه بر اونی که کنار تختش پریز برق داره

اونی که سر سفره اول از همه بشقاب ته دیگه رو میدن بهشفروشگاه تی وی مارکت نمایندگی کلیه محصولات تی وی مارکت در ایران فروشگاه اینترنتی, خرید اینترنتی ,فروشگاه آنلاین,فروشگاه دایان,فروشگاه دایان شاپ,خرید پستی,سفارش آنلاین فروشگاه اینترنتی, خرید اینترنتی , خرید آنلاین, خرید لوازم, خرید زیور آلات, خرید محصول, خرید پستی, فروشگاه میهن, خرید لباس, خرید لوازم لوکس.

اونم از بندگان برگزیده خداست !


سنین عمر به هفتاد میرسد ما را

سنین عمر به هفتاد میرسد ما را

خدای من که به فریاد میرسد ما را

گرفتم آنکه جهانی به یاد ما بودند

دگر چه فایده از یاد میرسد ما را

حدیث قصه سهراب و نوشداروی او

چای لاغری تیما خیلی بد است ؟ نه جان رفقاتمون چای خیلی خوب است چای لاغری بخور تا چای نخوردی نمردی چای چیه دوا چیه چای بی دوا چیه چای می خوای بخوری گامبو لاغری شی ؟


فسانه نیست کز اجداد میرسد ما را

اگر که دجله پر از قایق نجات شود

پس از خرابی بغداد میرسد ما را

به چاه گور دگر منعکس شود فریاد

چه جای داد که بیداد میرسد ما را

تو شهریار علی گو که در کشاکش حشر

علی و آل به امداد میرسد ما را

به چشمک اینهمه مژگان به هم مزن یارا

به چشمک اینهمه مژگان به هم مزن یارا

که این دو فتنه بهم می زنند دنیا را

چه شعبده است که در چشمکان آبی تو

نهفته اند شب ماهتاب دریا را

تو خود به جامه خوابی و ساقیان صبوح

به یاد چشم تو گیرند جام صهبا را

کمند زلف به دوش افکن و به صحرا زن

که چشم مانده به ره آهوان صحرا را

به شهر ما چه غزالان که باده پیمایند

چه جای عشوه غزالان بادپیما را

فریب عشق به دعوی اشگ و آه مخور

که درد و داغ بود عاشقان شیدا را

هنوز زین همه نقاش ماه و اختر نیست

چای لاغری تیما عوارض ندارد چای دم نوش خوبی است چای سبز خوب است ابی چای می نوشد در کوی نیکنامان چای لاغری خوردم چای سبز دوست داری آیا ؟


شبیه سازتر از اشگ من ثریا را

اشاره غزل خواجه با غزاله تست

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را

به یار ما نتوان یافت شهریارا عیب

جز این قدر که فراموش می کند ما را