وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92

اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92


کاش وقتی آسمان بارانی است

 چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم

 لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم

  


اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92


دود اگر بالا نشیند ، کسر شان شعله نیست

جای چشم ابرو نگیرد ، گرچه او بالاتر است



اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92



به چه آید این دل من که کسی نگاه دارد

 نه به درد آشنایی نه به دلی راه دارد



اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92


خداوندا ، تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری

شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن



اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92



اگر به سویت این چنین دویده ام

 به عشق  عاشقم ، نه بر وصال تو

به ظلمت شبان بی فروغ من

 خیال عشق خوشتر از خیال تو



اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92



روز را خورشید میسازد و روزگار را ما

ما را قلب زنده نگه میدارد و قلب را عشق

پس زندگی را عاشقانه بساز



اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92



در تنهایی ام به این می اندیشم که

در تنهایی اش به من می اندیشد ؟


اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92



اگر صد بار دلم را بشکند دوست

 دل شکسته من خانه اوست



اس ام اس ناب و باحال عاشقانه تیر 92


رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم

 قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم

آن که یک روز دل به نگاهش دادیم

 خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم

عشق ، بازیچه شهر است ولی در ده ما

 دختر عشق ، نجیب است ، بیا برگردیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.