وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92

اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92

تو پی کدوم ستاره پشت ابرا خونه کردی

 رفتی و چیزی نگفتی گریه ام رو بهونه کردی

من سوال ساده تو ،  تو جواب مشکل من

 رد پای رقتن تو ، روی صحرای دل من


   

اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92



باد باشی خاکتم ، درخت باشی برگتم

دریا باشی آبتم ، هرجا باشی یادتم



اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92


پیزی بلد نیستم که تو رو دلداری بدم

خدا به موقع میرسه

فقط به این معتقد هستم . . .



اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92



آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد

 عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .



اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92



اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند

و صدای قلبت ابرویت را به تاراج میبرد مهم نیست که او مال تو باشد

مهم اینست که فقط باشد ، زندگی کند ، لذت ببرد و نفس بکشد . . .



اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92



آنکه خود مرحم قلب خرامان تو بود ، بین که اینک خود نیاز مرحم است  . . .



اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92



میدونم یه روز می فهمی ، روزی که دنیا رو گشتی

من چه جوری تو رو خواستم ، تو چه جور ازم گذشتی . . .




اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92



گریه نشانه ی ضعف نیست ، گاهی نشانه ی یک بخشش است

گاهی یک فداکاری ، گاهی یک ظلم ، گاهی هم نمایانگر عظمت یک عشق . . .



اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92



هیچ کس خوشحال زاده نمی شود ، اما همه با توانایی آفریدن خوشحالی به دنیا می آیند

بنابراین امروز با درخشش شیرین ترین لبخندت همه را خوشحال کن . . .




اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92


واسه تسکین دلم میگم میاد

 ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد . . .


اس ام اس sms love عاشقانه مرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.