وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92

اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92


عربی که بلدی !؟

” ینم بلق  رد هشیمه  “

بلد نیستی از آخر بخون !


  


اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟

 یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟

من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است

می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



یه طرح از چشمات بفرست

یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



چراغ دوستی تو در قلب من روشنه

حتی در ساعات اوج مصرف !



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



به اندازه دیوونه های دیونه خونه

دیوونه وار دیوونتم دیوونه !



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



میدونی چقدر دوستت دارم ؟

۱دونه !

ولی مردونه !



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره ست

دیدن تو واسم عمر دوبارست



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه

قلبش به خاطر من می تپه



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92



ای کاش که از حال دل من خبرت بود

 ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود



اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92


میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

دوست دارم


اس ام اس عشقولانه و جدید مرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.