وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92

اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92

به بعضی رابطه ها باید “زمان” داد

ادامه بعضی رابطه ها را نباید ” امان” داد !

  

اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92


بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن

 با کلی اعتماد به نفس میگن

 “من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم”

 بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن !!!



اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92


علت سقوط ناگهانی من از چشم هایت

 را فقط باید در جعبه سیاه دلت جستجو کرد



اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92


تقصیر برگ ها نیست ، آدم ها همینند !

نفس می دهی ، لهت می کنند



اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92



گفتم حتما خیری

 استخاره ات نکردم !



اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92


لطفا مزاحم آدمی که مشغول

فراموش کردن شماست نشوید


اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92


هرچقدر هم که پای یه علف هرز آب و کود بریزی واست میوه نمیاره !

ببین وقتت رو با کی پر می کنی



اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92

می گی این یکی با بقیه فرق داره ؟؟؟

اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه … !‌



اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92


وقتی دست فشردیم و قول دادیم

فقط دست تو مردانه بود و قول من !


اس ام اس تیکه دار و عاشقانه سال 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.