وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی

اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی

خوشبخت اگر خار بکارد

 از بخت خوشش لاله و ریحانه در آید

بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد

 یا سقف فرو ریزد و یا قبله کج آید


  


اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی


دوستان با وفا سایه گستر لحظه های تلخ

شیرین روزگارند ، سایه ات برقرار



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی


پشت پلکم عکستو نقاشی کردم گلکم

 تو رو میبینم تا وقتی چشم میبندم گلکم

ای پیام این تبسم که رو لب های منه

 خیلی وقته که به گریه هام میخندم گلکم



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی


میدونم که دلت مثل آیینه صافه

 این فاصله هاست که بی انصافه  . . .



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی



قلب مرا آتش زدند هدیه با تو خاکسترش

 این دل وفادار تو بود ، اما نکردی باورش



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی


عمر من غارت شد و غارتگر من دور شد

من صبوری کردم و غارت گرم مغرور شد



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی



کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز

 تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی


سلامت می کنم ای غنچه ی راز  تو بودی از برای عشقم آغاز

تویی تنها دلیل زنده بودن  ندارم طاقتت با چشم در ناز



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی



به که پیغام دهم  به غزل خوان ، به شب مانده  ز راه

یا به انبوه کلاغان سیاه ، یا پرستو که سفر می کند از سردی راه

به پیغام دهم که به یادت هستم  ؟



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی


من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

 لبخند خوشش به صد رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند

رد رخ وی به چشم بینا ندهم



اس ام اس عاشقانه فروشگاه عشق و عاشقی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.