وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

متن و شعر تنهایی جدید

متن و شعر تنهایی جدید
تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم

همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم

قبول کن که گذشته ست کار من از اشک

که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

  


متن و شعر تنهایی جدید


در کنار تب تنهایی خویش

یاد تو مرهم بالین من است



متن و شعر تنهایی جدید


جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است مهیا دارم

سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم



متن و شعر تنهایی جدید


به پندار تو

جهانم زیباست

جامه ام دیباست

دیده ام بیناست

زبانم گویاست

قفسم هم طلاست

به این ارزد که دلم تنهاست ؟



اس ام اس تنهایی جدید


در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند

و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

شاید این باشد دلیل تنهایی مان



متن و شعر تنهایی جدید


من چه تنها و غریبم

 بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم

 بی تو در شب های مستی



متن و شعر تنهایی جدید


شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ، ماهی دور از دریا



متن و شعر تنهایی جدید



به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است


متن و شعر تنهایی جدید


تنهایی بهتر از گدایی محبت است



متن و شعر تنهایی جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.