وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید



رفتن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها

دل از این هاست که تنــهاست نه از فاصله ها

گر چه دیگر هــمه جا پـر ز جدایــی شده است

مشکل از طاقـت دلـــهاست نــه از فاصـــله ها

  


اس ام اس عاشقانه جدید



ما اسیر غم و اصلا غم ما نیست ترا

 با اسیر غم خود رحم چرا نیست ترا

گر ز آزردن من هست غرض مردن من

 مردم ، آزار مکش از پی آزردن من




اس ام اس عاشقانه جدید



    عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است

 که شوخی غرور در آن تابلویی ندارد



اس ام اس عاشقانه جدید



    از وقتــی رفتــی
 
   اشک هایم آواره شـده اند
  
 دیگر شانه ای ندارند
  
 که پناهشان باشد



اس ام اس عاشقانه جدید



    به حقیقت من و تو آگاهیم

 هر دو گمشده یک راهیم

 من و تو عاشق بی تدبیریم

 بی خبر از گذر تقدیریم



اس ام اس عاشقانه جدید



    سیاه سفید خاکستری بنفش ، من هیچکدامم

من خسته از رنگ و سنگ و ننگ های زمانه راه عشق پیش گرفتم

 من که چشم هایم را شستم از رنگ و ریا

چشم از دیدن بی رنگی عاجز و من از درک عشق

که اگر عاشق بودم این همه ، من

 کلامم را اشغال نمی کرد ، من عاشقی بلد نیستم !



اس ام اس عاشقانه جدید



    اگر از پایان گرفتن غم هایت ناامید شده ای

 به خاطر بیاور که زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای

 مدیون صبرت در برابر سیاه ترین شبی هستی

 که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دیدی



اس ام اس عاشقانه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.