وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید


اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

مجموعه ای کامل و زیبا از اس ام اس های جدید و خواندنی

اکثر اس ام اس های جدید عشقولانه هستن

بخونید و لذت ببرید !
  
میان مرغان مهاجر

آنکه در انتهاست شاید ضعیفترین باشد

اما دلبسته ترین است

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

تو لبخند میزنى

گل سرخ معنا میشود …

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

صبح بود ازخواب پریدم

دنبال گوشیم بودم بعد ازاینکه هزار جا رو گشتم پیدا شد

نمیدونم چرامنتظریه پیام بودم

هه یادم نبود خیلی وقته رفته

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

به خدا دل آلزایمر نمیگیرد

بفهمید آدم ها

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

هی رفیق!

دلم کمی دروغ چرا؟ خیلی زیاد بهانه ات را میگیرد

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست با من فقط راه بیا

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

دوستت داشتم

ولى توگفتى بچه اى این حرفت خیلى بهم برخورد

رفتم تا بزرگ شوم ولى اونقدربزرگ شدم

که یادم رفت چرا دوستت داشتم

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

تو جا زدی

من جا خوردم

او جا گرفت

همین یک جابجایى جانم را گرفت

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

از فرهاد پرسیدم : هنوز به شیرین فکر می کنی ؟

گفت : آهسته ای دوست ، لیلی خواب است

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

حال این روزهای من

خلاصه می شود دریک کلمه … خسسسسسسسسته …

خسته ام ازدنیایی که آدم هایش ماسک عاشقی دارن

خسته ام ازجایی که برای دیگران نفس میکشم

دلم یک عالمه آرامش می خواهد

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

اگه بودنتون به زندگى کسى معنى میده

زندگیش رو بى معنى نکنین

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

یه دوستت دارم هایی هم هست که می دونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

زینب جان!

شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما

بی حسین شدن تو بود وشرمنده تر آنکه

تو بی حسین شدی وما حسینی نشدیم

ایام سوگواری سید و سالارشهیدان تسلیت باد

مجموعه شاخ اس ام اس جدید و عشقولانه سری جدید

برگرفته از مجموعه اس ام اس جدید : اس ام اس جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.