وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس تبریک تولد


اس ام اس تبریک تولد


روزی که به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید که

آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با  تو دنیا برایش زیباتر است !

بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …


اس ام اس تبریک تولد


و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی

آخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد


وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم


اس ام اس تبریک تولد


چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی

دنیای من تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد


میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که

می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست


اس ام اس تبریک تولد


وقتی نگاه تو به دنیا افتاد

یک حس عجیب در دل ما افتاد

در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت

نام تو سر زبان گلها افتاد

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد


واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه

که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم


اس ام اس تبریک تولد


ﺍﺯ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﺭﻧﮕﻢ ﭘﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ

ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺁﻥ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد


ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد


یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟

تا کی میخوای فرشته بمونی ؟ هاااا ؟

فرشته من تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد

اس ام اس تبریک تولد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.