وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات عاشقانه و اس ام اس


جملات عاشقانه و اس ام اس


مدت هاست چهره ات را

عاشقانه در ذهنم نقاشی می کنم

کارم را خوب بلدم

هیـــــــــــــس بین خودمان باشد

بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام


جملات عاشقانه و اس ام اس


دوست داشتن یه نفر دیوونگیه

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست

اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه


جملات عاشقانه و اس ام اس


وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد

هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ

هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ

و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند آن دو را از هم دور کند !

محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ


جملات عاشقانه و اس ام اس


عشق تو عبور ماه است از خیابان

در شب حکومت نظامی !


جملات عاشقانه و اس ام اس


ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ

ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ

ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ

ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ

ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ

ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !


جملات عاشقانه و اس ام اس


دلم کمی تو را…

دروغ چرا؟

خیلی تو را می خواهد…


جملات عاشقانه و اس ام اس


زیبایی ات دیکتاتوری است

که کلمات را در من به گلوله می بندد !

هر لحظه شعری در من شهید می شود ❤


جملات عاشقانه و اس ام اس


وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ـــ جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ..

مَقـصَـــــد هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَــــن و تـُـــوسـتـــــــ


جملات عاشقانه و اس ام اس


و چه زیبا گفت فروغ :

تنها صداست که میماند

و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من


جملات عاشقانه و اس ام اس


دستمو ول نکن هنوز بدجوری من دوستت دارم

نگو دیگه میون راه میرم و تنهات میذارم

دستمو ول نکن هنوز یه ذره از نگاه تو

مونده تو چشمای من ساده ی چشم به راه تو

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.