وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

شعر عاشقانه و اس ام اس


شعر عاشقانه و اس ام اس


دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد

ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد

ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد


شعر عاشقانه و اس ام اس


ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺑﻪ ۲۱ ﺯﺑﺎن زﻧﺪﻩ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ

ﮔﻮﺵ ﮐﻦ : ﺗﺎﻻپ… ﺗﻮﻟﻮﭖ…


شعر عاشقانه و اس ام اس


اینجا رادیو “دل” است

صدای مرا از عمق “قلبم” میشنوید

این یک SMS نیست، یک “احساس” پاک است که میگوید

“فراموشی در مرام ما نیست”


شعر عاشقانه و اس ام اس


اگه دیدی کویرم

بیایی جون میگیرم

اگه دیدی بهارم

تو قلبم تو رو دارم


شعر عاشقانه و اس ام اس


نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود

فقط دوستت دارم همین


شعر عاشقانه و اس ام اس


توانایی عشق ورزیدن بزرگ ترین هنر جهان است !


شعر عاشقانه و اس ام اس


سخت ترین کار دنیا

بی محلی کردن به کسیه که با تمام وجود دوسش داری


شعر عاشقانه و اس ام اس


آسمانم انتهایش قلب توست

مهربان این آسمان از آن توست

آسمانم هدیه ای از سوی من

تا بدانی قلب من هم یاد توست


شعر عاشقانه و اس ام اس


او ضمیر مفرد غایب نیست

او همه دنیای من است


شعر عاشقانه و اس ام اس


ماه من

نماز آیات می خوانم وقتی گرفته ای

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.