وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جدید ترین ترول های اسفند ماه 91


جدید ترین و زیبا ترین ترول های بهمن و اسفند ماه 91



ترول با حال و جدید از شوخی کردن ابر ها با هم


داداشمون رو نگاه کن میخواد ابر جلویی رو بترسونه ....


پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!


شاشید به خودش





ترول کمیاب از معلم و شاگرد


» معلم تو کلاس اول «


معلم » خب بگو ببینم جمال بعد از 9 کدوم عدده ؟؟؟؟


جمال » 10


معلم » آفرین ....

آفرین ....

بعد از 10 کدوم عدده؟؟؟


جمال » سرباز ...!!




ترول با حال اکبر آقا و خروسش


» اکبر آقا یه خروس خریده «


بچه محل : یکم اذیتش کنیم ....


بچه محل : با این الاغ داری کجا داری میری ؟؟/


اکبر : شاسکول این خروسه نه الاغ !!!!


بچه محل : کی با تو بود من از خروس دارم میپرسم


اکبر : کصصصصصافط






ترول خنده دار و جدید بچه تخس

بچه ای تخص که باباش رو با یک نقاشی سر کار گذاشته !!!






ترول جدید و زیبای احساس من در زمان چرخاندن بطری آب معدنی

وقتی بطری آب معدنی رو بالا پرت می کنم و میگیرمش احساس می کنم یک کاووی هستم





ترول خنده دار و جدید ضد زن ها

کتاب درک کردن خانم ها روانه بازار شد حتما بخونیدش ها !!!




نظرات 1 + ارسال نظر
فانتوم چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

دمت جیز دستت لای در

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.