وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جوک و اس ام اس سر کاری جدید خواندنی اسفند ماه 91


الآن یه دوست معمولی اس ام اس عاشقانه داد!!!!

ولی من تسلیم این صحنه آرایی نمیشم!!!!

فک کنم تور پهن کرده واسه ولنتاین :|

* * *


یک شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هست و اونم اینه که از هر چی سر در نمیارن

می گن ویروسه !!


* * *


تو شرایط فعلی با تنها ارزی که میشه از ایران خارج شد،عرض معذرته :|

* * *

ﻣﻮﻧﺪﻡ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦﺑﺮﺍﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﭼﯽ ﺑﺨﺮﻡ !!؟
ﯾﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﺎ ﻟﺒﺎﺱ .. ؟!!
ﺍﺧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺳﻮﭘﺮﺍﯾﺰ ﮐﻨﻢ !
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ، ﯾﻪ ﭼﯿﺰ ﺧﺎﺹ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺷﻮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ !


* * *

* * *

* * *

* * *
* * *




الآن یه دوست معمولی اس ام اس عاشقانه داد!!!!

ولی من تسلیم این صحنه آرایی نمیشم!!!!

فک کنم تور پهن کرده واسه ولنتاین :|

* * *


یک شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هست و اونم اینه که از هر چی سر در نمیارن

می گن ویروسه !!


* * *


تو شرایط فعلی با تنها ارزی که میشه از ایران خارج شد،عرض معذرته :|

* * *

ﻣﻮﻧﺪﻡ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦﺑﺮﺍﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﭼﯽ ﺑﺨﺮﻡ !!؟
ﯾﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﺎ ﻟﺒﺎﺱ .. ؟!!
ﺍﺧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺳﻮﭘﺮﺍﯾﺰ ﮐﻨﻢ !
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ، ﯾﻪ ﭼﯿﺰ ﺧﺎﺹ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺷﻮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ !

* * *

موز کیلو ۴۰۰۰ تومان !!!
.
.
.
.
.
فقط به میمون حسودیمون نشده بود که شد …


* * *

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻳﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭﻟﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ
ﺑﻪ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺑﺪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﮐﺸﻮﺭ ﻭﺭﻗﻪ ﺭﻭ
ﺧﺎﻟﻲ ﺩﺍﺩﻡ|: !
ﻓﺮﺩﺍ ﻳﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ، ﻭﺿﻊ ﺑﺪ
ﺳﻴﺎﺳﻲ ﮐﺸﻮﺭ ﻓﮑﺮﻣﻮ ﺑﺪ ﺟﻮﺭ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ!


* * *


اون روزی رو دارم میبینم که به بچه هامون موضوع انشا بدن " ولنتاین خود را چگونه گذراندید   !!


* * *

سکوتم از رضایت نیست !

تو دلم دارم بهت فحش می دم بدبخت …


* * *

بهترین آدمهای زندگی شما آنهایی هستند که چای‌تان پیش آنها یخ کرده ....بعلههه


* * *

ولنتاین امسال ...  برای بالشم ؛ رو بالشی می گیرم ..! :|

* * *

سر امتحان استاد ها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم !
در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا تو عمرشون ندیدن !


* * *

یه بارم اینقـدر تو ورق امتحانم چرت و پرت نوشتم به جرم توهین به شعور استاد به کمیته انضباطی دانشگاه معرفی شدم :(


* * *

ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﮏ ﮔﻮﺷﯽ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ... ﺯﯾﺎﺩ ﺑﺮﺍﻡ ﭘﻮﻝ ﻭ ﻣﺎﺭﮐﺶ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺲ :|
ﻓﻘﻂ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﺴﻪ :)
ﮐﺴﯽ ﮔﻮﺷﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻪ؟


* * *

بعضیا باید انقدر بمـونن تـو "کفت" کـه خوب تـمـیـز شن :|

* * *

پسرخالم معدلش شده 19.42 سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته :|

من همسن این بودم 12 میشدم تا خونه با کیف رو پایی میزدم...


* * *


یکی از خود درگیریهایی که تو این فصل با خودم دارم اینه که پتو رو که میکشم رو خودم گرمم میشه ، میزنم کنار سردم میشه و این داستان تا صبح ادامه داره !

* * *
لامصب 3 ماه صبحها زود بیدار میشی عادت نمیکنی، فقط کافیه 3روز دیر بلند بشی ... همچین عادت میکنی که نگو


* * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * *

وبلاگ بزرگ تفریحی کرمک

*****************************************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.