وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جدید ترین و عاشقانه ترین اس ام اس های اسفند 91


اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس عاشقانه . اس ام اس های جدید . اس ام اس باحال . اس ام اس اسفند ماه 91 . اس ام اس اسفند 



اس ام اس . اس ام اس عاشقانه . اس عاشقانه . اس ام اس های جدید . اس ام اس باحال . اس ام اس اسفند ماه 91 . اس ام اس اسفند





جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91


______________________
دلم از عشق سهم کمی داشت / برایم با تو بودن عالمی داشت

______________________


در سکوت دادکاه سرنوشت / عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دل ها از هم جدا / وای بر این حکم و این قانون زشت


جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

 

دلم از عشق سهم کمی داشت / برایم با تو بودن عالمی داشت

______________________


جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

از دوست چه میماند در آینه فردا / جز حرف دل انگیزش ، جز خاطره ای زیبا

______________________


جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

در سکوت دادکاه سرنوشت / عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دل ها از هم جدا / وای بر این حکم و این قانون زشت

______________________


جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

تو این غروب خورشید دلم واست گرفته / نمیدونم چی بگم با این غم نهفته

______________________


جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

بلرزید کوه ها از غم ، خیانت را رصد کردند / میان آسمان عشق به ماه من حسد کردند

بغرید رعد ها از خشم ، شهامت خرد شد ، پوسید / قیامت کرد زمین وقتی ، ستاره ماه را دید

______________________


جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه

______________________


جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای ، برای آن هنگام که

فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم

______________________

جدید ترین اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 91

______________________

دل من غمگین است ، غصه ام سنگین است

گرچه با هم نفسم زندگی شیرین است

میل گل در من نیست ، بال من خونین است

اشک غم باید ریخت ، رسم دنیا این است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.