وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جوک های جدید . جوک 2013 . خنده دار ترین جوک های دنیا


جوک های جدید . جوک 2013 . خنده دار ترین جوک های دنیا

جوک های جدید . جوک 2013 . خنده دار ترین جوک های دنیا


جوک های جدید اسفند 91



ما تو بچگیمون دکتر بازى مى کردیم بخدا فقط در حد معاینه بود ...

امروز یه جایى بودم در اطاقو که باز کردم دیدم دارن عمل جراحى میکنن کصافطا :)))


***************


پراید هم نشدیم یه شبه این همه طرفدار پیدا کنیم :))



جوک های جدید اسفند 91



و این زندگی نصف عمرمون به فکر کردن راجع به یکی دیگه گذشت.
نصف دیگشم برای پیدا کردن سر چسب نواری!!!
مخالفی؟قبول نداری آیا؟؟؟


جوک های جدید اسفند 91

به یارو میگن امتحان رانندگی قبول شدی ؟
میگه معلوم نیست ماشینو زدم تو دیوار ، سروان رفته تو کما
منتظرم برگرده ببینم چی میشه !


جوک های جدید اسفند 91

خاطرات تلخ آزارم میدادند...
آنها را به شرکت glx سپردم...
به راحتی از ذهنم بیرون آمدند و راحت شدم !!!!


جوک های جدید اسفند 91

یکی از فانتزیام اینه که دارم با یه پراید هاچ بک گوجه ای از افق میام خونه و دستم تو دماغمه و بینیمو در میارم گیلی گیلی میکنم و میندازمش تو خیابون بعد یهو گوشیم زنگ میخوره منم تبلت جدید اپلمو از تو جیب شلوار کردیم که 1600 تا پیلیسه داره در میارم و میگم بنال :))
بعد اون یارو میگه بهتره خودتو از این بازی بکشی بیرون :))
میگم کدوم بازی کککصصصاااااااافططط :))
میگه همون بازی کثیف :))
بعد من متوجه میشم وارد یه بازی کثیف شدم و سریع گوشیمو قط میکنم و میرم تو یه حموم عمومی خوب خودمو میشورم که از این بازی کثیف بیام بیرون:)))))
بعد دوباره یارو زنگ میزنه ازم تشکر میکنه و میگه ولی خداییش گوشیت خیلی زاقارته بهتره یه گوشی جی ال ایکس بگیری بعد من یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش میکنم و میگم داداش شلوار کردی مال همچین موقعیتاییه دیگه :))
خداییش اون صبر و حوصلتون تو حلقم ینی بازم میخواین ادامه بدم....:))


جوک های جدید اسفند 91

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﭘﺮﺍﯾﺪﻡ ﺑﻮﺩﻡ
ﭘﺸﺖ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺮﻣﺰ ﮐﻪ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﻐﻠﻢ ﯾﻪ”BMV X3″ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ
ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻧﻨﺪﺵ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﻭ ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻪ
ﻣﺎﺷﯿﻨﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻧﯿﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﺤﻘﯿﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﻭ ﭘﻮﺯﺧﻨﺪ
ﻋﯿﻨﮏ ﺩﻭﺩﯾﻤﻮ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻤﻮ ﺷﯿﺸﻤﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺎﻻ،
ﭼﺮﺍﻍ ﮐﻪ ﺳﺒﺰ ﺷﺪ ﻭ ﺍﻭﻥ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻬﻢ ﻧﮕﺎﻩ
ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺑﺎ ۲۰۰ ﺗﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻭ…



جوک های جدید اسفند 91

سکوتم از رضایت نیست
.
.
.
.
اینترنتم هى قطع میشه :|


جوک های جدید اسفند 91

یبارم با خانواده رفتیم قبرستون یه نفر اومد خرما تعارف کرد،

بابای ما هم حواسش نبود حالش بد بود گفت مبارک باشه!

بعدش اومد مثلا جمعش کنه گفت خونه جدیدش منظورم بود :))

مارو میگی =))

خانواده مرحوم :| :@

بابای ما :| :((


جوک های جدید اسفند 91

پراید هم نشدیم یه شبه این همه طرفدار پیدا کنیم :))


جوک های جدید اسفند 91

این دخترا انقـــــــد single اند که اگه با 7 نفرم relation بزنن باز سینگل میمونن!

یه همچین عادم های تنهایی هستن :))



جوک های جدید اسفند 91

ما تو بچگیمون دکتر بازى مى کردیم بخدا فقط در حد معاینه بود ...

امروز یه جایى بودم در اطاقو که باز کردم دیدم دارن عمل جراحى میکنن کصافطا :)))



جوک های جدید اسفند 91

ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﻧﺮﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ |:
ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎ ﻗﺎﻃﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﺼﺎﻓﻄﺎ |:
ﯾﮑﯽ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺷﺪﻩ
:))))



جوک های جدید اسفند 91

پسر عموم استاد دانشگاهه ، استاتوس داده…شاگردام ازم نمره میخوان چکار کنم؟
منم زیرش کامنت گذاشتم به عمه مون فکر کن…
تا حالا ۱۸۳ تا لایک گرفتم از دانشجوهاش

برای خواندن جوک های جدید و خواندنی اینجا کلیک کنید
برای دیدن ترول های جدید و زیبا اینجا کلیک کنید
برای خواندن اس ام اس های عاشقانه  اینجا کلیک کنید
برای دیدن جوک های تصویری جدید و خنده دار اینجا کلیک کنید
نظرات 1 + ارسال نظر
fars پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.fars.eoo.ir

85605631567گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.