وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات کوتاه عاشقانه

جملات کوتاه عاشقانه


به جنونم می کشانی

وقتی که در تکرار کوتاه یک دیدار به رفتن می اندیشی…

جملات کوتاه عاشقانه


نمیدانم گناه توست


یا عیب چشم های من!؟


این که بعد از تو


تمام عالم از چشمم افتاده اند…!!!


جملات کوتاه عاشقانه

خواهش میکنم

پنجره را باز بگذار و برو…

هوای دلم

به وسعت تمام حرف های نگفته،گرفته است!



جملات کوتاه عاشقانه



چه معنی دارد زندگی!؟

وقتی که هیچ اتفاقی

من و تو را

سرراه هم

قرار نمیدهد



جملات کوتاه عاشقانه



هنوز آراسته میشود باد

به عشقی بی پایان

میان نگاه من و خیال تو



جملات کوتاه عاشقانه



خودم را به هزار راه میزنم

به هزار کوچه

به هزار در

نکند یاد آغوشت بیفتم



جملات کوتاه عاشقانه



آسمان با دیگران صاف است

و با ما ابر دارد میشود

روزی صفا با ما هم اما صبر دارد



جملات کوتاه عاشقانه



دلم ساعتی میخواهد

که مانده باشد روی

ساعت های با تو بودن



جملات کوتاه عاشقانه



نمیدانم

نمیدانم محبت را برچه کاغذی بنویسم

که هرگز پاره نشود

برچه گلی بنویسم

که هرگز پرپر نشود

برچه دیواری بنویسم

که هرگز پاک نشود

برچه آبی بنویسم

که هرگز گل آلود نشود

وبرچه قلبی بنویسم

که هرگز تنگ نشود



جملات کوتاه عاشقانه



مرا با خیالت تنها نگذار

اصلا به تو نرفته است

مهربان نیست

آزارم میدهد..





جملات کوتاه عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.