وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جملات ناب عاشقانه

جملات ناب عاشقانه

به گرگ میگن: چرا گردنت ....ه؟!

میگه: چون تمام کارهام رو خودم انجام میدم….!

 بعضی ها هم تو این دنیا اینجوری گرگ میشن….!!

جملات ناب عاشقانه


امشب پر از بغضم!…



شانه ات ساعتی چند رفیق… ؟



جملات ناب عاشقانه



پروردگارا


مرا بضاعت به قدریست که نمى دانم در حق عزیزانم چه دعایى کنم

اما مى دانم که تو از حال آنان آگاهى

پس بهترینها را برایشان آماده ساز که خزانه ى تو هرگز تهى نمى گردد



جملات ناب عاشقانه



خالق من بهشتی دارد،نزدیک،زیبا،و بزرگ

ودوزخی دارد،به گمانم کوچک وبعید

ودرپی دلیلیست که ببخشدمارا

گاهی به بهانه یک دعادرحق دیگری


جملات ناب عاشقانه



دلگیرم از دست خودم

کاشکی عاشقت نمیشدم



جملات ناب عاشقانه



در هر جغرافیایی که باشم جهت ها تفاوتی ندارند

تمام دامنه های دلم رو به سمت خنده های توست!



جملات ناب عاشقانه



دل‎ شما‎ کاروانسرا‎ نیست‎!

 نگذارید‎ دیگران‎ وسط‎ دل‎ شما‎

خستگی‎ رابطه‎ های‎ قبلیشان‎ را‎ در‎ کنند



جملات ناب عاشقانه



بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم

بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خسته ام

جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم

اگر از زخم دل پرسی برایش مرهمی بستم



جملات ناب عاشقانه



من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!!!



آهــــــایـــــــــــــ.. .

با توام…

تــــــــــــــــــــــ ـو یادتـــــ نـــرود!!!



من به خاطرتــــــــو

آتــــــ ـش گـــرفته ام



جملات ناب عاشقانه



میخوام کلمهء ” من ” رو از دایرهء لغاتم حذف کنم


وقتی ” تو “ی نیست پس ” من ” هم هیچ معنایی نداره و یه کلمهء چرته





جملات ناب عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.