وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

اس ام اس عاشقانه و زیبا برای خرداد 92

اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92

اگر شعرهای من زیباست

دلیلش آن است

که تو زیبایی...

حالا

هی بیا و بگو

چنین است و چنان است...!!


اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92




یــادَم بــاشَد


وَقتـیـ آمَـدی

رازِ بُــزُرگی را بــه تــو بِگـویَــمـ...

اینکــه دَر نَبــودنت،

آسِمــان آبـی نیستــ... !!!



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92



من قاریِ تواَم!

به چارده روایتـــــــــــــ

می خوانـــــــــــــــمت

و ناگهان

"حافظ" می شوم تو را



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92



چشمانت که می وزند

بر باد می رود دلم !

با هر نفس که می کشم..

دارائیم را به نامت می زنم ..

" دوستت دارم "



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92



میدانستم

دوباره باز خواهم گشت

اگرچه ناشناس

باید پر میشدم از تو

و خالی از ناگفته ها...



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92



مرگم باد...

مرگم باد اگر دمی کوتاه آیم از تکرار این پیش پا افتاده ترین سخن که

"دوستت دارم"...



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92



اســـــمتـــ چـــه بود؟؟؟

می خواهــــم

بن بـــســتــ های زنــدگـــیــم را

به

نامتـــــــ

کنم ...



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92



حال که جاده ای برای عبورم باز نمی کنی........

در بن بستم نگذار!



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92



مثل یه گل رز که به آب نیاز داره

مثل فصول سال که به تغییر نیاز دارن

مثل یه شاعرکه به قلم نیاز داره

من به تو نیاز دارم...



اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92


من

شعرهــــایم را

از چشمهای تـــــو میدزدم"

..دیوان قشنگیست چشمـــــانت...




اس ام اس عاشقانه و  زیبا برای خرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.