وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

وب تفریحی و سرگرمی کرمک

انواع مطالب جالب و سرگرم کننده اینترنت

جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92

جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92


از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید

سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید

 دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد

دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید

جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



عشق خالی بودن از معیارهاست


یا گذشتن از کنار دارهاست


عشق آتش بس ندارد جان من 


آنکه آتش میزند بر قلبهاست



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



چگونه بفرستم تپش های قلبم را تا باور کنی

 تو را هرگز از یاد نمی برم ؟



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



بغض فرو خورده ام چگونه نگریم

 از همه آزرده ام چگونه نگریم

 پرسشم از راز بی وفایی او بود

 حال که پی برده ام چگونه نگریم .



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز

 آری هنوز هم دریای آرزو ، در این دل شکسته ی من موج می زند

 راهی به دل بجو !



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت

 چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم .



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد

و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم

تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد

 اون سر دنیا که بری ، این دل من باهات میاد



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی


 وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی .



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92



عشق یعنی با چشم بسته کسی رو دیدن

و از بین همه دلتنگ یه نفر شدن .




جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید 92

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.